Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Mała grupa społeczna

    Charakterystyka

    Grupa - zespół ludzi mający określoną strukturę, którego elementy wzajemnie na siebie wpływają, posiadający wspólny cel, wartości i normy (N. Sillamy, 1995, 89).

    Shaw wylicza sześć czynników konstytuujących grupę:

    Procesy poznawcze i percepcję członków grupy (postrzeganie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.06.2011 Znaków /2 440

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metoda Bedaux

    Charakterystyka

    W roku 1916 Bedaux opublikował zasady własnego systemu organizowania pracy, składającego się z i normowanie czasu pracy|normowania, pracy|wartościowania i wynagradzania pracy.

    Podstawą metody normowania czasu pracy jest jednostka pomiarowa 1 Bedaux, definiowana jako ilość pracy ludzkiej...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.06.2011 Znaków /2 261

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie bezpieczeństwem pracy

    Bezpieczeństwo i higienę pracy można zdefiniować jako stan warunków pracy i jej organizacji oraz zachowań pracowników zapewniający wymagany poziom ochrony zdrowia i życia przed zagrożeniami występującymi w środowisku pracy. System zarządzania BHP jest podsystemem systemu zarządzania organizacją...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.06.2011 Znaków /6 066

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie bezpieczeństwem pracy

    Bezpieczeństwo i higienę pracy można zdefiniować jako stan warunków pracy i jej organizacji oraz zachowań pracowników zapewniający wymagany poziom ochrony zdrowia i życia przed zagrożeniami występującymi w środowisku pracy. System zarządzania BHP jest podsystemem systemu zarządzania organizacją...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.06.2011 Znaków /6 066

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Obrót pozagiełdowy

    Charakterystyka

    Obrót pozagiełdowy (OTC - Over The Counter Market) odbywa się poza obrotem na giełdach papierów wartościowych i stanowi część współczesnego kapitałowego rynku wtórnego (W. Dębski, 2002, s.111-112). Przedmiotem obrotu są walory nie dopuszczone do obrotu giełdowego (a kwalifikujące...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.06.2011 Znaków /2 352

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia wzrostu zysku i sprzedazy

    Charakterystyka

    Strategia wzrostu zysku i sprzedaży - w tym przypadku ustala się cenę na jak możliwie najniższym poziomie, jednocześnie zakładając, że popyt na dany produkt jest wrażliwy na cenę, (czyli im taniej tym większa sprzedaż, więcej klientów).

    Niska cena ma zapewnić wzrost sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.06.2011 Znaków /3 389

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia wzrostu zysku i sprzedazy

    Charakterystyka

    Strategia wzrostu zysku i sprzedaży - w tym przypadku ustala się cenę na jak możliwie najniższym poziomie, jednocześnie zakładając, że popyt na dany produkt jest wrażliwy na cenę, (czyli im taniej tym większa sprzedaż, więcej klientów).

    Niska cena ma zapewnić wzrost sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.06.2011 Znaków /3 389

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dominanta

    Charakterystyka

    <br

    Dominanta zwana też modalną, modą lub wartością najczęstszą jest to taka wartość zmiennej, która w danym rozkładzie empirycznym występuje najczęściej. Należy do miar położenia.

    Dominantę oznacza się za pomocą symboli <math M_{0} </mathlub <mathD_{0} </math. Dominanta to...

    Ocena / Przedmiot / Statystyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.06.2011 Znaków /2 666

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces obsługi klienta

    Cele procesu

    Cele ogólne procesu "Obsługa klienta w centrali i punktach sprzedaży":

    Pozyskanie nowych klientów Zaspokajanie informacyjne|potrzeb informacyjnych klientów Monitorowanie systemu CRM Przyjmowanie od klientów reklamacji i skarg

    Cele doskonalenia:

    Zwiększenie ilości pozyskiwanych klientów o...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.06.2011 Znaków /12 109

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje wiedzy

    Charakterystyka

    Pojęcie zarządzania wiedzą formułowane jest często w sposób bardzo lapidarny (encyklopedyczny, skrótowy) lub określane jest w sposób rozmyty nie eksponując wystarczająco istoty zarządzania.

    Podstawowym problem zarządzania wiedzą jest trudność ujęcia specyficznych aspektów procesu...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /05.06.2011 Znaków /2 232

    praca w formacie txt

Do góry