Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Wizerunek firmy

    Charakterystyka

    Wizerunek firmy (Image) to wyobrażenie o firmie istniejące w bezpośrednim otoczeniu, głównie w nabywcach, obejmujące zbiór pozytywnych skojarzeń wywołanych po usłyszeniu nazwy lub ujrzeniu znaku graficznego. Wyobrażenie nie musi pokrywać się z rzeczywistością, może być subiektywnym...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.06.2011 Znaków /2 726

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wizerunek firmy

    Charakterystyka

    Wizerunek firmy (Image) to wyobrażenie o firmie istniejące w bezpośrednim otoczeniu, głównie w nabywcach, obejmujące zbiór pozytywnych skojarzeń wywołanych po usłyszeniu nazwy lub ujrzeniu znaku graficznego. Wyobrażenie nie musi pokrywać się z rzeczywistością, może być subiektywnym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.06.2011 Znaków /2 726

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ewolucja rozwoju koncepcji logistycznej w przedsiębiorstwie

    Początki (geneza) wprowadzenia koncepcji logistycznej w przedsiębiorstwie: lata 30 XX w Stanach Zjednoczonych Usprawniono procesy magazynowania, transportu wyrobów gotowych. W tych latach przedsiębiorstwa miały duże zapasy, budowano więc duże magazyny, hurtownie, zaczęto usprawniać procesy związane z...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Julek Dodano /24.06.2011 Znaków /1 350

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polityka dystrybucji na rynkach zagranicznych - Czas wyborów i decyzji...

    Eksport pośredni – najbardziej odpowiada on małym i średnim przedsiębiorstwom. Ponoszą one wówczas znacznie niższe ryzyko handlowe i nie wymaga to od nich dużych nakładów pieniężnych. Międzynarodowy marketing i sprzedaż wykonywane są przez kogoś innego i firmy często nawet nie wiedzą, co się dzieje...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Julek Dodano /24.06.2011 Znaków /4 216

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polityka dystrybucji na rynkach zagranicznych - Słów kilka o istocie dystrybucji...

    Różnorodność oraz duży dystans geograficzny pomiędzy rynkami powodują dostosowanie poszczególnych strategii marketingowych przedsiębiorstw międzynarodowych do lokalnych zwyczajów. Jednym ze znaczących elementów marketingu mix, który ulega dużemu zróżnicowaniu na tych rynkach, jest dystrybucja.Wybór...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Julek Dodano /24.06.2011 Znaków /1 577

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cechy charakterystyczne dla produkcji aparatowej (masowej)

    - proces stały

    - wyspecjalizowanie stanowiska

    - niezawodność systemu

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Julek Dodano /24.06.2011 Znaków /73

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czynniki mające wpływ na strukturę systemu produkcyjnego

    - typ produkcji (ciągła aparaturowa, wielkoseryjna (w dużych partiach), w małych partiach, jednostkowa

    - struktura produkcyjna

    - rozmieszczenie stanowisk roboczych (niektórzy autorzy wiążą z tym przyporządkowanie magazynów)czynniki które trzeba wziąć pod uwagę aby zorganizować przepływ mater. I...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Julek Dodano /24.06.2011 Znaków /517

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Elementy obsługi klienta - Wygoda

    Wygoda w inny sposób podkreśla, że poziomy obsługi logistycznej powinny być różne. Z punktu widzenia operacyjnej działalności logistycznej idealna byłaby sytuacja, gdyby jeden lub kilka standardowych poziomów obsługi można było zastosować do wszystkich klientów. W takim przypadku wystą¬piłaby...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Julek Dodano /24.06.2011 Znaków /3 340

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Elementy obsługi klienta - Komunikacja

    Dwie najważniejsze czynności logistyczne w realizacji zamówienia to prze¬kazywanie informacji o zamówieniu klienta do działu realizacji zamówień i faktyczny proces pobierania z magazynu zamówionych produktów. Zasto¬sowanie elektronicznej wymiany danych na etapie zbierania informacji dotyczących zamówienia...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Julek Dodano /24.06.2011 Znaków /2 537

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Elementy obsługi klienta - Niezawodność

    Dla niektórych klientów niezawodność dostawy może być ważniejsza niż czas jej realizacji. Klient może zminimalizować poziom zapasów, jeżeli do¬stawy będą regularne. Oznacza to, że klient, który ma 100-procentową pew¬ność, że cykl realizacji jego zamówień trwa zawsze 10 dni, może utrzymy¬wać...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Julek Dodano /24.06.2011 Znaków /3 968

    praca w formacie txt

Do góry