Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Bariery wejścia

    Charakterystyka

    Wysokie bariery wejścia ograniczają możliwość konkurencyjnego ataku ze strony nieoczekiwanych, nowych konkurentów, w uproszczeniu oznaczają bowiem, wysokie koszty wejścia na dany rynek.

    Bariery wejścia i wyjścia - pojęcia te funkcjonują w strategii zarządzania firmą. Określają...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /2 675

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metoda Blocha-Schmigalli

    Charakterystyka

    Metoda Blocha-Schmigalli jest to jedna z metod przestrzennego organizowania procesów pracy. Technikę te opracował w latach pięćdziesiątych XX wieku szwajcar W.Bloch wykorzystując siatki trójkątów równobocznych do znajdowania racjonalnego rozmieszczania komórek, stanowisk w odniesieniu do...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /3 115

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Tożsamość firmy

    Charakterystyka

    Tożsamość firmy (Identity) - zespół cech, odróżniający w istotny sposób firmę od innych, a zwłaszcza bliskich jej konkurentów. Jest zespołem atrybutów i wartości umożliwiających firmie przedstawienie się w szczególnie wyrazisty sposób, aby bezbłędnie identyfikować siebie i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /1 385

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Tożsamość firmy

    Charakterystyka

    Tożsamość firmy (Identity) - zespół cech, odróżniający w istotny sposób firmę od innych, a zwłaszcza bliskich jej konkurentów. Jest zespołem atrybutów i wartości umożliwiających firmie przedstawienie się w szczególnie wyrazisty sposób, aby bezbłędnie identyfikować siebie i...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /1 385

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metody analizy strategicznej

    Charakterystyka

    W swej działalności podstawowej i sferze obsługi przedsiębiorstwa wykorzystują szereg metod opisywanych w literaturze i upowszechnianych przez ośrodki naukowo-badawcze i inne instytucje. Metody te zostały opracowane przez praktyków i teoretyków różnych dziedzin zarządzania1. Dla celów...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /7 382

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing usług turystycznych

    Charakerystyka

    Marketing usług turystycznych to działalność prowadzona w celu zbadania popytu konsumentów oraz ich preferencji, ukształtowaniu potrzeb wcześniej nie ujawnianych, skutecznym zachęceniu do zakupu danych usług, a także dostarczenie ich klientowi we właściwym czasie i miejscu po odpowiedniej...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /4 381

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing usług turystycznych

    Charakerystyka

    Marketing usług turystycznych to działalność prowadzona w celu zbadania popytu konsumentów oraz ich preferencji, ukształtowaniu potrzeb wcześniej nie ujawnianych, skutecznym zachęceniu do zakupu danych usług, a także dostarczenie ich klientowi we właściwym czasie i miejscu po odpowiedniej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /4 381

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System kursów walutowych

    Charakterystyka

    System kursu walutowego jest to zbiór zasad ustalanych przez dane państwo, które decydują o sposobie ustalania kursu walutowego. Inaczej jest to sposób interwencji państwa na rynku walutowym. We współczesnym świecie wyróżniamy trzy podstawowe systemy walutowe. Systemy walutowe z kursem...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /2 231

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Porównywalność informacji

    Porównywalność

    Świadczy o możliwości przeprowadzenia analizy porównawczej na podstawie danych z różnych okresów.

    Poza porównywalnością czasową danych, niezbędna jest również porównywalność danych względem różnych obszarów działania przedsiębiorstwa

    Autor: Krzysztof Woźniak

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /304

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efekt wypierania

    Charakterystyka

    Efekt wypierania (wypieranie) polega na ograniczeniu konsumpcyjny|popytu konsumpcyjnego i inwestycyjny|inwestycyjnego sektora prywatnego pod wpływem wzrostu wydatków państwa, który powoduje zwiększenie globalny|popytu globalnego i w konsekwencji wzrost procentowa|stopy procentowej.

    Wpływ...

    Ocena / Kategoria / Mikroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.07.2011 Znaków /3 136

    praca w formacie txt

Do góry