Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Pegging

    Charakterystyka

    Pegging – metoda ustalania poziomu waluty danego kraju, która pozostaje na pewnym,stałym przez pewien czas, poziomie wobec waluty innego kraju.Określa tzw. dopuszczalny korytarz wahań waluty wokół kursu centralnego (parytet). Pegging charakteryzuje się jako posiadanie ustalonego kursu...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.07.2011 Znaków /1 168

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje składek ZUS

    Charakterystyka

    Ludzie prowadzący działalność gospodarczą zobowiązani są do płacenia składek do Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. Wyróżniamy następujące rodzaje składek zawartych w prawie ubezpieczeń społecznych: emerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe. Wszyscy podlegający ubezpieczeniom...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.07.2011 Znaków /1 826

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje składek ZUS

    Charakterystyka

    Ludzie prowadzący działalność gospodarczą zobowiązani są do płacenia składek do Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. Wyróżniamy następujące rodzaje składek zawartych w prawie ubezpieczeń społecznych: emerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe. Wszyscy podlegający ubezpieczeniom...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.07.2011 Znaków /1 826

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje składek ZUS

    Charakterystyka

    Ludzie prowadzący działalność gospodarczą zobowiązani są do płacenia składek do Funduszu Ubezpieczeń Społecznych. Wyróżniamy następujące rodzaje składek zawartych w prawie ubezpieczeń społecznych: emerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe. Wszyscy podlegający ubezpieczeniom...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.07.2011 Znaków /1 826

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etapy outsourcingu - Rozpoznanie stanu podaży usług

    Rozpoznania możliwości rynkowych dotyczących zakresów świadczonych usług można dokonać poprzez zgromadzenie odpowiednich informacji od potencjalnych usługodawców. Do każdej z takich jednostek powinno zostać skierowane odpowiednie zapytanie, określane z języka angielskiego skrótem RFI (Request For...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.07.2011 Znaków /2 172

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój zarządzania personelem

    Początki koncepcji

    Zarządzanie personelem podobnie jak inne funkcje przedsiębiorstwa podlegało rozwojowi wraz z innymi funkcjami niezbędnymi do systematycznego i sprawnego działania i rozwoju przedsiębiorstwa.

    Zmiany w funkcji personalnej dotyczyły zarówno sfery wewnętrznej, jak również relacji...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.07.2011 Znaków /9 342

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Leasing pracowniczy

    Definicja

    Leasing pracowniczy pochodzi z USA oraz Europy Zachodniej, polega na wynajmowaniu pracowników na rzecz innych podmiotów gospodarczych.

    Obowiązki usługodawcy zewnętrznego

    Większość obowiązków wynikających z prawa pracy zostaje przejęte przez firmę zajmująca się leasingiem pracowniczym. Jej...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.07.2011 Znaków /1 818

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing w jednostkach samorządu terytorialnego

    Charakterystyka

    Marketing w gminie lub powiecie jest to marketing terytorialny w którym dany region na podstawie swoich zasobów oferuje lub wymienia specyficzne "produkty terytorialne" dla bliższych i dalszych klientów. W aspekcie marketingowym powiat/gmina jest podmiotem gospodarczym, który działa w...

    Ocena / Przedmiot / Administracja

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.07.2011 Znaków /2 686

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing w jednostkach samorządu terytorialnego

    Charakterystyka

    Marketing w gminie lub powiecie jest to marketing terytorialny w którym dany region na podstawie swoich zasobów oferuje lub wymienia specyficzne "produkty terytorialne" dla bliższych i dalszych klientów. W aspekcie marketingowym powiat/gmina jest podmiotem gospodarczym, który działa w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /12.07.2011 Znaków /2 686

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Teoria wyboru konsumenta

    Charakterystyka

    Teoria wyboru konsumenta - teoria mikroekonomii podejmująca tematykę zachowania gospodarstwa domowego na rynku oraz decyzji dotyczący zaspokajania jego potrzeb w warunkach ograniczoności zasobów. Celem działalności gospodarstwa domowego jest maksymalizowanie użyteczności uzyskiwanej z...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /11.07.2011 Znaków /4 417

    praca w formacie txt

Do góry