Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Funkcje reklamy negatywnej

    - Politycy i organizacje polityczne postrzegają ją jako formę wypowiedzi i budowania poparcia politycznego

    - Dla wyborców jest wyrazem debaty politycznej, czyli źródłem informacji o polityce i jej uczestnikach.

    - Zdaniem W.Benoit, celem reklamy politycznej jest sprawienie, by reklamowany kandydat „wydawał...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /mietek456 Dodano /18.07.2011 Znaków /2 575

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Konsultanci w kampaniach wyborczych. Ich rola i zadania

    Jak wiadomo sfera konsultingu politycznego powstała w USA w latach 30 i z tamtą te usługi przeniosły się na inne kraje globu(za początek uznaje się założenie pierwszej agencji konsultingowej 1933Whitaker i Baxter w Kalifornii). Partie masowe bardzo rzadko korzystały z tych usług kampanie opierając na...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /mietek456 Dodano /18.07.2011 Znaków /3 937

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Katza trójelementowa charakterystyka form wewnętrznego sposobu zorganizowania partii

    Katz razem z Mairem zaprezentowali swój organizacyjny model partii politycznej opierają c się przy tym na założeniu, że jest to organizacja na wielu poziomach życia politycznego , co znajduje odbicie w wewnętrznej organizacji. Wyodrębniają w strukturze partii politycznej trzy subsystemy:

    Partia jako...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /mietek456 Dodano /18.07.2011 Znaków /3 465

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sekwencyjny model oddziaływana mediów

    Aby stwierdzić, czy rzeczywiście reklamy polityczne zmieniają wizerunek kandydata i decyzje wyborców, należy określić zależności między czterema komponentami zachowań wyborczych:

    Elementy poznawczo-afektywne (wizerunek kandydata)

    Ogólne ustosunkowanie emocjonalne wobec kandydata

    Intencja...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /mietek456 Dodano /18.07.2011 Znaków /3 529

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Tendencyjność mediów

    Kwestia tendencyjności mediów nie budzi chyba większych sporów ( przynajmniej w mojej opinii. Każde medium jest w jakiejś mierze tendencyjne gdyż jak każda organizacja ma pewne interesy które potrzebuje realizować a to w jakiejś mierze wymusza na nich takie a n ie inne działanie. Ogólnie tendencyjność...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /mietek456 Dodano /18.07.2011 Znaków /4 242

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Komunikacja wyborcza (modele: hipodermiczny, rezonansu i współzawodnictwa)

    Ogólnie można powiedzieć że modele te starają się przedstawić proces odbierania i przyswajania kampanii wyborczej przez wyborców.

    Najwcześniejszym był model hipodermiczny. Zakłada on że kampania wyborcza oddziałuje na każdego wyborce niezależnie a nadawca wywiera bezpośredni wpływ na wyborcę...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /mietek456 Dodano /18.07.2011 Znaków /3 456

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Modele stosunków między mediami a politykami - Model adwersarzy

    Konflikt interesów dziennikarzy i polityków oraz wzajemna ich wrogość;

    Często media krytycznie przedstawiają polityka;

    Dziennikarze relacjonują wszystkie ważne sytuacje na rynku politycznym;

    Zabezpieczenia przed niekorzystnym wpływem polityka lub dziennikarza;

    Stres polityka-...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /mietek456 Dodano /18.07.2011 Znaków /594

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Produkt krańcowy

    Charakerystyka

    Produkt krańcowy jest równy przyrostowi produkcji uzyskanemu dzięki zwiększeniu o jednostkę ilości czynnika zmiennego, przy założeniu, że ilość pozostałych czynników nie zmienia się (D. Begg, S. Fischer, R. Dornbusch 2003, s 209).

    MP (marginal product) zmiennego czynnika...

    Ocena / Kategoria / Mikroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /17.07.2011 Znaków /1 243

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Modele stosunków między mediami a politykami - Model wymiany

    Utrzymanie ciągłości wymiany może wymagać rezygnacji z własnych interesów;

    Jest to model kooperacji w zakresie handlu informacją;

    Poza formalne reguły gry- dziennikarze i politycy zgadzają się na wzajemne zależności;

    Istnieje tu niebezpieczeństwo zbyt pozytywnego nacechowania...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /mietek456 Dodano /17.07.2011 Znaków /683

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Trzy modele stosunków miedzy mediami, ich właścicielami a władzą: model pluralistyczny, masowy i hegemoniczny

    1. Media – podmiot uczestniczący w rywalizacji politycznej – one kreują rzeczywistość medialną. Teraz w coraz większym stopniu rzeczywistość medialna nie odpowiada tej realnej. Różna zdarzenia są kreowane medialnie bądź nigdy nie dotarły by do wiadomości audytorium (np. dziennikarstwo śledcze). Media...

    Ocena / Przedmiot / Politologia

    Autor /mietek456 Dodano /17.07.2011 Znaków /1 713

    praca w formacie txt

Do góry