Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Renta

    Charakterystyka

    Renta z tytułu niezdolności do pracy

    O ten rodzaj renty mogą ubiegać się osoby, których stan zdrowia uniemożliwia im podjęcie bądz kontynuowanie pracy w zawodzie. Niezdolność do pracy to całkowita lub częściowa utrata zdolności do pracy zarobkowej z powodu naruszenia sprawności...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.08.2011 Znaków /4 238

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RODZINA JAKO ŚRODOWISKO WYCHOWAWCZE

    to najważniejsze i niezastąpione środowisko wychowawcze, które przez swoją specyfikę, intymność, indywidualność, bezpośredniość tworzy warunki dla rozwoju i wychowania.

    jest miejscem pierwszych kontaktów międzyludzkich, więzi psychicznych dziecka z rodzicami, rodzeństwem, dziecko...

    Ocena / Przedmiot / Pedagogika

    Autor /Mark Dodano /04.08.2011 Znaków /739

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RODZINA JAKO ŚRODOWISKO KULTUROWE

    środowisko kulturowe rodziny tworzy zespół dóbr materialnych, duchowych przekazywanych i udostępnionych pokoleniu młodszemu przez pokolenie starsze

    środowisko kulturowe może stać się środowiskiem wychowawczym wtedy, gdy bodźce płynące ze środowiska obiektywnego zostaną przez człowieka...

    Ocena / Przedmiot / Pedagogika

    Autor /Mark Dodano /04.08.2011 Znaków /772

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RODZINA JAKO GRUPA SPOŁECZNA

    Rodzina jest to pierwotna gr. społeczna (pierwsza),

    naturalna gr. społ., która stanowi duchowe zjednoczenie szczupłego grona osób, skupionych we wspólnym ognisku domowym

    cechy: wspólne zamieszkanie, nazwisko, własność, kultura duchowa, ciągłość biologiczna,

    więź oparta na...

    Ocena / Przedmiot / Pedagogika

    Autor /Mark Dodano /04.08.2011 Znaków /1 066

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    EDUKACJA MEDIALNA W SZKOLE

    Edukacja do mediów – postawa umożliwiająca uczniom uzyskanie odpowiedniego zasobu wiedzy na temat korzystania z TV po to, aby te treści wychowawcze, które ona wprowadza, mogły być przez dzieci i młodzież należycie wykorzystane,

    Edukacja o mediach – rozwój krytycyzmu uczniów wobec środków masowego...

    Ocena / Przedmiot / Pedagogika

    Autor /Mark Dodano /04.08.2011 Znaków /766

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    UDZIAŁ SZKOŁY W PRZYGOTOWANIU DZIECI DO KORZYSTANIA Z MEDIÓW

    Wprowadzić uczniów we współczesną problematykę kulturalna przez dostarczenie im wiadomości z różnych dziedzin kultury

    Kształtować umiejętność selekcji treści docierających kanałami środków masowego przekazu

    Kształtować umiejętność korzystania z książki, prasy, radia...

    Ocena / Przedmiot / Pedagogika

    Autor /Mark Dodano /04.08.2011 Znaków /343

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    UDZIAŁ RODZINY W PRZYGOTOWANIU DZIECKA DO KORZYSTANIA Z MEDIÓW

    Powinni organizować dzień dziecka, jego czas wolny, wyznaczać czas na książkę, prasę, film, radio. TV, regulować czas i zakres oddziaływania poszczególnych środków masowego przekazu , przygotowywać do recepcji odbieranych treści, kształtować w dziecku niezbędne w odbiorze umiejętności i nawyki...

    Ocena / Przedmiot / Pedagogika

    Autor /Mark Dodano /04.08.2011 Znaków /770

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TV I INNE MEDIA WYRĘCZAJĄCE RODZICÓW W PROCESIE WYCHOWANIA DZIECKA

    Tv staje się dla dzieci elektroniczną niańką. Funkcje wychowawcze środków masowego przekazu oznaczają świadoma i zamierzoną ich działalność prowadzącą do określonych rezultatów w zakresie kształtowania osobowości, przy czym można rozumieć je:

    Szeroko:

    pełnia funkcje :

    wypoczynku( regeneracja...

    Ocena / Przedmiot / Pedagogika

    Autor /Mark Dodano /04.08.2011 Znaków /612

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TV DEZINTEGRUJACA RODZINĘ

    Powoduje zamykanie się członków rodziny w ich osobnych światach, rozluźnienie więzi psychicznej między członkami, oddalanie się od siebie, nie łączy ich potrzeba bycia razem, wspólnego oglądania TV, nie łączą ich podobne zainteresowania telewizyjne, ani motyw odbioru, brak kompromisu, jeśli chodzi o...

    Ocena / Przedmiot / Pedagogika

    Autor /Mark Dodano /04.08.2011 Znaków /625

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TEORIE KOMUNIKOWANIA MASOWEGO WYJAŚNIAJĄCE RELACJE: PRZEMOC TV A ZACHOWANIE AGRESYWNE DZIECI

    2 stanowiska wyjaśniające te relacje:

    przemoc TV pozostaje w ścisłym związku z agresją u dziecka (uczenie się z ekranu, teoria Leiberta)

    nie istnieją związki między przemocą ekranową a zachowaniem agresywnym dziecka (teoria Freuda, oglądając filmy o przemocy następuje zastępcze...

    Ocena / Przedmiot / Pedagogika

    Autor /Mark Dodano /04.08.2011 Znaków /1 179

    praca w formacie txt

Do góry