Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Umowa agencji

    Charakterystyka

    Umowa ta jest zawierana między zleceniodawcą a agentem. Określa ona charakter i zakres zlecenia, które agent zobowiązuje się realizować na rzecz i w imieniu zleceniodawcy. W umowie agencyjnej określa się obszar, na którym będzie działał agent, rodzaj towaru, przedmiot działalności...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.09.2011 Znaków /1 538

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Syndrom grupowego myślenia

    Charakterystyka

    Syndrom grupowego myślenia - pojawia się wtedy gdy dążenie grupy do konsensusu i spójności przeważa nad dążeniem do osiągnięcia możliwie najlepszej decyzji.

    W wyniku takiego zjawiska może dojść do sytuacji w której podejmowana jest decyzja, która nie leży w interesie ani grupy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.09.2011 Znaków /1 905

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Syndrom grupowego myślenia

    Charakterystyka

    Syndrom grupowego myślenia - pojawia się wtedy gdy dążenie grupy do konsensusu i spójności przeważa nad dążeniem do osiągnięcia możliwie najlepszej decyzji.

    W wyniku takiego zjawiska może dojść do sytuacji w której podejmowana jest decyzja, która nie leży w interesie ani grupy...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.09.2011 Znaków /1 905

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metoda RAPPOS

    Charakterystyka

    Metoda RAPPOS jest metodyką opartą na podejściu diagnostyczno-funkcjonalnym, w której podstawowe znaczenie ma element diagnostyczny.

    Postępowanie w metodzie RAPPOS składa się z czterech faz.

    I. Faza przygotowująco - ukierunkowująca

    Składa się ona z następujących etapów:

    Określenie...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /23.09.2011 Znaków /3 580

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przelew

    Przelew

    Przelew - jest to środek płatności, rozliczenie bezgotówkowe wykonywane za pośrednictwem banku, w którym pieniądze są przekazywane z jednego rachunku bankowego na inny. Obecnie większość płatności w przedsiębiorstwach jest realizowana za pomocą przekazów pieniężnych. To rozwiązanie jest...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.09.2011 Znaków /1 974

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Samorząd terytorialny

    Definicja

    Jest wynikiem decentralizacji finansów publicznych do szczebla lokalnego, w wyniku której następują zmiany jakościowe chronione najwyższym aktem prawnym - Konstytucją. Jest podstawą formą organizacji władz lokalnych. W ogólnym znaczeniu, istotą samorządu jest powierzenie zarządu sprawami...

    Ocena / Przedmiot / Administracja

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.09.2011 Znaków /3 156

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koszt planowany

    Charakterystyka

    Koszty planowane określa się w drodze predykcji planowania kosztów na okresy przyszłe, jednocześnie nie bazując na wartościach kosztów rzeczywistych poprzednich okresów. Podstawowym celem kosztu planowanego jest włączenie go w rachunek kosztów w system planowania przedsiębiorstwa, co...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.09.2011 Znaków /2 585

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koszt planowany

    Charakterystyka

    Koszty planowane określa się w drodze predykcji planowania kosztów na okresy przyszłe, jednocześnie nie bazując na wartościach kosztów rzeczywistych poprzednich okresów. Podstawowym celem kosztu planowanego jest włączenie go w rachunek kosztów w system planowania przedsiębiorstwa, co...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.09.2011 Znaków /2 585

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ocena skuteczności reklamy

    Charakterystyka

    Skuteczność reklamy jest to stopień osiągnięcia celu, który został postawiony przed reklamą.

    Przeważnie jako główny cel kampanii reklamowej uważa się jest zwiększenie zysków.

    Badanie stopnia dotarcia reklamy do adresata

    Wyróżniamy dwa rodzaje badań:

    Zasięg (odsetek odbiorców...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.09.2011 Znaków /7 164

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Filary Unii Europejskiej

    Charakterystyka

    Filary Unii Europejskiej- W traktacie z Maastricht powołano do życia Unię Europejską , która jest "parasolem" nad Wspólnotami Europejskimi i obejmuje trzy filary:

    pierwszy filar stanowią dziedziny uregulowane traktatami, które ustanowiły Euratom i Wspólnotę Europejską, tj.; unia celna...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /22.09.2011 Znaków /2 327

    praca w formacie txt

Do góry