Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    DZIEDZICZENIE BEZTESTAMENTOWE WG. NOWEL JUSTYNIANA

    Podstawową różnicą dziedziczenia według prawa Justyniańskiego od poprzedzających go praw było wprowadzenie dziedziczenia opartego na rodzinie kognacyjnej i na zasadzie równouprawnienia płci. Justynian w swoich prawach podzielił dziedziców na 4 grupy z których każda się wzajemnie wykluczała. Pierwszą...

    Ocena / Przedmiot / Prawo rzymskie

    Autor /Pompejusz Dodano /21.11.2011 Znaków /909

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Europejska Wspólnota Gospodarcza

    Charakterystyka

    Europejska Wspólnota Gospodarcza (EWG). Z inicjatywy państw Unii Ekonomicznej Beneluksu przystąpiono do realizacji pomysłu całkowitej unifikacji ekonomicznej. Na podstawnie traktatów rzymskich z 1957 roku utworzono w 1958 roku EWG. Do celów Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej należy:...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /2 547

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja masowa

    Charakterystyka

    Dystrybucja masowa - zakłada operowanie jednolitą kompozycja instrumentów marketingowych na całym rynku. Marketing masowy nie opiera się na różnicach dzielących potencjalnych klientów, lecz na ich cechach wspólnych. Marketing masowy jest strategia klasyczną, stosowaną głównie na rynku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /3 374

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja masowa

    Charakterystyka

    Dystrybucja masowa - zakłada operowanie jednolitą kompozycja instrumentów marketingowych na całym rynku. Marketing masowy nie opiera się na różnicach dzielących potencjalnych klientów, lecz na ich cechach wspólnych. Marketing masowy jest strategia klasyczną, stosowaną głównie na rynku...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /3 374

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja masowa

    Charakterystyka

    Dystrybucja masowa - zakłada operowanie jednolitą kompozycja instrumentów marketingowych na całym rynku. Marketing masowy nie opiera się na różnicach dzielących potencjalnych klientów, lecz na ich cechach wspólnych. Marketing masowy jest strategia klasyczną, stosowaną głównie na rynku...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /3 374

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kluczowe czynniki jakościowe

    Charakterystyka

    "Zarządzanie Cyklem Projektu" (ang. Project Cycle Management - PCM) jest to zestaw narzędzi planowania i zarządzania projektem. PCM jest zestawem:

    koncepcji cyklu życia projektu, analizy ineteresariuszy, narzędzia planowania - "Macierzy Logicznej", kluczowych czynników jakościowych...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /6 406

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Elektroniczny Rynek Skarbowych Papierów Wartościowych

    Charekterystyka

    Elektroniczny Rynek Skarbowych Papierów Wartościowych (ERSPW) - elektroniczna platforma hurtowego obrotu obligacji i bonów skarbowych na regulowanym rynku pozagiełdowym, Centralnej Tabeli Ofert (Obecnie BondSpot). Rynek powstał w kwietniu 2002 roku w ramach organizowanego przez Ministerstwo...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /2 062

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Błędy w polityce cenowej

    Charakterystyka

    Polityka cenowa to całokształt działań przedsiębiorstwa zmierzających do określenia miejsca i roli ceny oferowanego produktu. Jest nieodłącznie związana z realizowaną przez przedsiębiorstwo strategią marketingową. To najskuteczniejsze narzędzie służące zwiększaniu zysków...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /4 338

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Błędy w polityce cenowej

    Charakterystyka

    Polityka cenowa to całokształt działań przedsiębiorstwa zmierzających do określenia miejsca i roli ceny oferowanego produktu. Jest nieodłącznie związana z realizowaną przez przedsiębiorstwo strategią marketingową. To najskuteczniejsze narzędzie służące zwiększaniu zysków...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /4 338

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Błędy w polityce cenowej

    Charakterystyka

    Polityka cenowa to całokształt działań przedsiębiorstwa zmierzających do określenia miejsca i roli ceny oferowanego produktu. Jest nieodłącznie związana z realizowaną przez przedsiębiorstwo strategią marketingową. To najskuteczniejsze narzędzie służące zwiększaniu zysków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /20.11.2011 Znaków /4 338

    praca w formacie txt

Do góry