Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Badanie potrzeb informacyjnych

    Charakterystyka

    Badanie potrzeb informacyjnych, można zdefiniować jako proces identyfikacji i grupowania potrzeb informacyjnych kierownictwa w jednorodne zbiory, stosując różnorodne kryteria grupowania, np.: powtarzalność, stałość odbiorców, forma i postać prezentacji formularzy i raportów, źródło...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.12.2011 Znaków /3 672

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rodzaje dywidend

    Charakterystyka Dywidendy zwykłe - wypłaty gotówkowe czynione bezpośrednio na rzecz akcjonariuszy i stanowiące część zwykłej działalności gospodarczej. Można je podzielić na:

    ::::* Dywidendy regularne - wypłacane co pewien czas, raz w roku, co pół roku, co kwartał. Większość przedsiębiorstw...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.12.2011 Znaków /3 959

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ostrzeżenie ustne

    Charakterystyka

    Ostrzeżenie ustne jest pierwszą z faz procedury dyscyplinowania pracowników. Polega ono na luźnej, ustnej rozmowie z pracownikiem, rozmowie dyscyplinującej bądź tez uwagi w obecności współpracowników.

    Kolejnymi krokami w procedurze dyscyplinarnej w kolejności są:

    pisemne sposoby...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.12.2011 Znaków /1 332

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dźwignia operacyjna

    Charakterystyka

    Dźwignia operacyjna (operating leverage) jest dźwignią, którą uzyskuje firma za pomocą obrotów. Dotyczy ona struktury aktywów i ich wykorzystania przez dane przedsiębiorstwo w tworzeniu wartości firmy. Wzrost wykorzystania zdolności produkcyjnych, którymi dane przedsiębiorstwo...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.12.2011 Znaków /3 728

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strukturalizm

    Charakterystyka

    "Jest ukształtowaną w XX wieku metodą badawczą przewartościowującą myślenie przyczynowo- skutkowe na korzyść ujmowania zjawisk, jako elementów pewnych całości w ich równoczesności i wzajemnym sprzężeniu. Pojęcie funkcji wypiera kategorię genezy."[1] Przedmioty badane przez...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.12.2011 Znaków /3 383

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Inflacja bazowa

    Inflacja bazowa

    Inflacja bazowa to inflacja CPI, po uprzednim skorygowaniu koszyka konsumpcyjnego o odpowiednie jego składowe o przypuszczalnie dużej chwiejności cen, będącej efektem wystąpienia różnorakich czynników przejściowych. Można wyliczać bardzo dużo miar inflacji bazowej, z której każda...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.12.2011 Znaków /2 830

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kanał dystrybucji

    Charakterystyka

    Dystrybucja jest procesem obsługi rynku obejmującym wszelkie decyzje i czynności związane z zapewnieniem łączności producenta z finalnymi nabywcami. Pośrednicy marketingowi tworzą kanał marketingowy, zwany również kanałem handlowym lub kanałem dystrybucji. Dystrybucja zapewnia...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.12.2011 Znaków /5 533

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kanał dystrybucji

    Charakterystyka

    Dystrybucja jest procesem obsługi rynku obejmującym wszelkie decyzje i czynności związane z zapewnieniem łączności producenta z finalnymi nabywcami. Pośrednicy marketingowi tworzą kanał marketingowy, zwany również kanałem handlowym lub kanałem dystrybucji. Dystrybucja zapewnia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.12.2011 Znaków /5 533

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kanał dystrybucji

    Charakterystyka

    Dystrybucja jest procesem obsługi rynku obejmującym wszelkie decyzje i czynności związane z zapewnieniem łączności producenta z finalnymi nabywcami. Pośrednicy marketingowi tworzą kanał marketingowy, zwany również kanałem handlowym lub kanałem dystrybucji. Dystrybucja zapewnia...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.12.2011 Znaków /5 533

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czynniki wpływające na rozwój wymiany międzynarodowej

    Charakterystyka

    Rozwój wymiany międzynarodowej i zmiana jej charakteru następuje pod wpływem wielu czynników. Jedne z nich zyskują na znaczeniu, a inne stają się coraz mniej istotne. Czynniki te w innym zakresie oddziałują na poszczególnych uczestników wymiany globalnej.

    Czynniki wpływające na...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /04.12.2011 Znaków /3 529

    praca w formacie txt

Do góry