Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Cykl koniunkturalny

    Charakterystyka

    Cykl koniunkturalny- to sytuacja występującą w gospodarce w dłuższym okresie, polegająca na wahaniach omawianych mierników ekonomicznych w oparciu o rosnącą krzywą trendu wzrostu gospodarczego. Miernikami tymi mogą być wielkości takie jak PKB, inwestycyjne czy ludności, ale też...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.12.2011 Znaków /2 372

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cykl koniunkturalny

    Charakterystyka

    Cykl koniunkturalny- to sytuacja występującą w gospodarce w dłuższym okresie, polegająca na wahaniach omawianych mierników ekonomicznych w oparciu o rosnącą krzywą trendu wzrostu gospodarczego. Miernikami tymi mogą być wielkości takie jak PKB, inwestycyjne czy ludności, ale też...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.12.2011 Znaków /2 372

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cykl koniunkturalny

    Charakterystyka

    Cykl koniunkturalny- to sytuacja występującą w gospodarce w dłuższym okresie, polegająca na wahaniach omawianych mierników ekonomicznych w oparciu o rosnącą krzywą trendu wzrostu gospodarczego. Miernikami tymi mogą być wielkości takie jak PKB, inwestycyjne czy ludności, ale też...

    Ocena / Kategoria / Makroekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /25.12.2011 Znaków /2 372

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mentoring

    Mentoring polega na opiece podczas rozwijania kompetencji, realizacji ścieżki zawodowej nad osobą szkolonej. W odróżnieniu od coachingu jest prowadzony w dłuższym horyzoncie czasowym - 1-3 lat. Charakteryzuje się także znacznie mniejszą formalizacją kontaktów oraz większą samodzielnością szkolonego...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.12.2011 Znaków /849

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cesja

    Cesja

    Pokojowe przekazanie danego terytorium od jednego suwerennego podmiotu do drugiego. Podmiotem w cesji mogą być jedynie państwa. Przekazanie następuje na podstawie potwierdzonej umowy między narodowej, często w ramach traktatu pokojowego kończącego działania wojenne.

    Cesja może również przybierać...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.12.2011 Znaków /1 688

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Metody pozyskiwania informacji z rynku

    Charakterystyka

    We współczesnym świecie mamy ogromne możliwości pozyskiwania informacji, dlatego też ważny jest wybór metod i źródeł, ponieważ ich nadmiar może prowadzić do chaosu i dezorientacji. Każde przedsiębiorstwo musi dopasować do danego problemu zakres wykorzystywanych źródeł, ponieważ...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.12.2011 Znaków /4 460

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Preferencje konsumenta

    Charakterystyka

    Wybory dokonywane prez konsumentów nie tylko zależą od jego możliwości finansowych, ale także od pragnień i chęci. Podczas podejmowania decyzji o sposobie wydawania posiadanych pieniędzy istotną rolę odgrywa także gust konsumenta.

    Plan konsumpcji każdego konsumenta można...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.12.2011 Znaków /2 981

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozostałe przychody i koszty operacyjne

    Charakterystyka

    Pozostałe przychody i koszty operacyjne nie są związane bezpośrednio z działalnością gospodarczą jednostki i nie dotyczą podstawowego zakresu jej działania, ale występują jako pośredni efekt podejmowanych czynności. Ich cechą charakterystyczną jest znaczna różnorodność ze...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.12.2011 Znaków /3 630

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Modelowanie rozwoju produkcji

    Proces rozwoju nowych produktów

    Proces rozwoju nowych produktów składa się z:

    planowanie linii produktu: analiza dotychczasowego portfela produktów, formułowanie strategii rozwoju produktu: określanie rynku docelowego, identyfikacja potrzeb użytkowników oraz atrakcyjności rynku, kreowanie pomysłów-...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.12.2011 Znaków /4 452

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Herbert Simon

    Herbert A. Simon był przedstawicielem nurtu uniwersalistycznego. Urodził się w 1916 r. w Wisconsin.

    Dorobek

    Odbył studia na uniwersytecie w Chicago. W późniejszym okresie pracował jako profesor na uniwersytecie w Illinois. Następnie uzyskał tytuł doktora nauk politycznych. Był również profesorem na...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.12.2011 Znaków /2 396

    praca w formacie txt

Do góry