Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Strategia rozwoju

    Charakterystyka

    Strategia rozwoju - strategia (z grec. dowództwo) jest stale odbywającym się procesem przygotowywania i prowadzenia działań zmierzającym do realizacji pożądanego celu przy uwzględnieniu istniejących warunków, określonego miejsca i czasu.

    Dokonując wyboru strategii musimy uwzględnić:

    ...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /2 163

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskaźnik cena/zysk

    Charakterystyka

    Wskaźnik cena zysk (Price-to-Income Ratio) jest to stosunek ceny za akcje do zysku na akcje.

    Mówi on o atrakcyjności danej spółki jest ważna informacją dla inwestorów.

    C/Z = cena za akcje/ zysk na akcje

    Niski poziom wskaźnika może sugerować, że inwestycja jest korzystna, ponieważ...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /741

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskaźnik cena/zysk

    Charakterystyka

    Wskaźnik cena zysk (Price-to-Income Ratio) jest to stosunek ceny za akcje do zysku na akcje.

    Mówi on o atrakcyjności danej spółki jest ważna informacją dla inwestorów.

    C/Z = cena za akcje/ zysk na akcje

    Niski poziom wskaźnika może sugerować, że inwestycja jest korzystna, ponieważ...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /741

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wskaźnik cena/zysk

    Charakterystyka

    Wskaźnik cena zysk (Price-to-Income Ratio) jest to stosunek ceny za akcje do zysku na akcje.

    Mówi on o atrakcyjności danej spółki jest ważna informacją dla inwestorów.

    C/Z = cena za akcje/ zysk na akcje

    Niski poziom wskaźnika może sugerować, że inwestycja jest korzystna, ponieważ...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /741

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia produktowa

    Charakterystyka

    Strategia produktu jako podstawa zarządzania przedsiębiorstwem.

    Strategia jest jednym z najważniejszych instrumentów zarządzania drugiej połowy

    XX wieku.(Haffer M., 1998, s.61)

    W celu zapewnienia maksimum korzyści, wiele firm stosuje efektywne strategie

    i taktyki w zarządzaniu innowacjami...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /3 264

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia produktowa

    Charakterystyka

    Strategia produktu jako podstawa zarządzania przedsiębiorstwem.

    Strategia jest jednym z najważniejszych instrumentów zarządzania drugiej połowy

    XX wieku.(Haffer M., 1998, s.61)

    W celu zapewnienia maksimum korzyści, wiele firm stosuje efektywne strategie

    i taktyki w zarządzaniu innowacjami...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /3 264

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakość

    Zobacz także: pracy - projektowana - zarządzania - życia a TQM|jakość życia

    Przegląd definicji

    D. A. Garvin zaproponował podział definicji jakości na siedem kategorii: ogólne (transcendentne), związane z produkcją, związane z produktem, związane z użytkownikiem, związane z tworzeniem wartości...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /17 827

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakość

    Zobacz także: pracy - projektowana - zarządzania - życia a TQM|jakość życia

    Przegląd definicji

    D. A. Garvin zaproponował podział definicji jakości na siedem kategorii: ogólne (transcendentne), związane z produkcją, związane z produktem, związane z użytkownikiem, związane z tworzeniem wartości...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /17 827

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Stosunek pracy

    Definicja stosunku pracy

    "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem." art. 22 k.p.

    Stosunki...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /4 435

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Stosunek pracy

    Definicja stosunku pracy

    "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem." art. 22 k.p.

    Stosunki...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /24.01.2012 Znaków /4 435

    praca w formacie txt

Do góry