Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Pełny popyt

    Pełny popyt; organizacje mają do czynienia z pełnym popytem. kiedy są zadowolone z realizowanej sprzedaży. Zadaniem marketingu jest utrzymanie aktualnego poziomu popytu bez względu na zmieniające się preferencje konsumentów i zaostrzenie konkurencji. Organizacja musi utrzymać lub poprawić jakość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /473

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt nieregularny

    Popyt nieregularny; wiele organizacji ma do czynienia z popytem, który zmieniając się sezonowo, z dnia na dzień lub nawet z godziny na godzinę powoduje problemy niedostatecznej lub nadmiernej wydajności. W przypadku komunikacji miejskiej posiadane środki transportu nie są w stanie zapewnić właściwej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /860

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt malejący

    Popyt malejący; każda organizacja, wcześniej czy później, staje w obliczu malejącego popytu na swoje produkty. Kościoły odnotowują spadek liczby wiernych, a prywatne uniwersytety spadek zgłoszeń na studia. Analizie należy poddać przyczyny załamania rynku oraz określić, czy popyt może być na nowo...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /604

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt utajony

     Popyt utajony; wielu konsumentów może ujawniać silną potrzebę. której żaden istniejący produkt nie jest w stanie zaspokoić. Silny popyt utajony istnieje na nieszkodliwe dla zdrowia papierosy, bezpieczne sąsiedztwo i bardziej oszczędne samochody. Zadanie marketingu polega na dokonaniu pomiaru...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /438

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Brak popytu

    Brak popytu; konsumenci stanowiący cel działań mogą być niezainteresowani produktem lub obojętni wobec niego. Farmerzy mogą nie być zainteresowani nową metodą prowadzenia gospodarstwa rolnego, a studenci uniwersytetu kursami nauki języków obcych. Zadaniem marketingu jest znalezienie sposobów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /406

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt negatywny

    Popyt negatywny; rynek znajduje się w stanie popytu negatywnego jeśli duża jego część nic akceptuje produktu i może nawet zapłacić pewną cenę, aby go uniknąć. Ludzie odczuwają negatywny popyt na poddanie się szczepieniom, wizyty u dentysty, wszelkiego typu operacje chirurgiczne. Pracodawcy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /735

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie marketingowe

    Prowadzenie procesów wymiany wymaga znacznego wkładu pracy i umiejętności. Zarządzanie marketingowe ma miejsce wówczas, gdy przynajmniej jedna strona przyszłej wymiany określa cele i środki osiągnięcia pożądanych reakcji drugiej strony. My będziemy używać definicji zarządzania marketingowego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /997

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing i uczestnicy rynku (oferenci)

    Pojęcie rynków przybliża nas do pojęcia marketingu. Marketing oznacza działanie ludzkie w związku z rynkiem. Marketing oznacza zajmowanie się rynkami w celu urzeczywistnienia potencjalnej wymiany, mogącej zaspokoić ludzkie potrzeby i pragnienia.

    Jeżeli jedna ze stron bardziej aktywnie stara się...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 148

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rynek

    Pierwotnie pojęcie rynek oznaczało miejsce, gdzie zbierali się nabywcy i sprzedawcy, aby dokonać wymiany swoich towarów (np. ry nek małego miasteczka). Ekonomiści pojęcie tynku odnoszą do zbioru nabywców i sprzedających, którzy dokonują transakcji określonego produktu lub klasy produktu, stąd w ięc...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 588

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wymiana, transakcje i związki

    Fakt posiadania przez ludzi potrzeb i pragnień oraz dokonywania oceny wartości produktów nie oddaje w pełni istoty marketingu. Marketing pojawia się, gdy ludzie decydują się na zaspokojenie swoich potrzeb i pragnień poprzez wymianę. Wymiana jest jednym z czterech sposobów zdobywania produktów.

    Pierwszy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /8 650

    praca w formacie txt

Do góry