Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    RENTOWNOŚĆ

    Celem koncepcji marketingowej jest pomcx' organizacjom w osiągnięciu jej celów. W przypadku firm prywatnych głównym celem jest zysk. w przypadku organizacji typu non-profit i organizacji publicznych - przetrwanie i zebranie środków wystarczających do prowadzenia dalszej działalności. Sprawą kluczową...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /5 392

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING SKOORDYNOWANY

    Niestety nie wszyscy pracownicy przedsiębiorstwa są przeszkoleni i jednakowo motywowani do pracy dla klienta. Pewien inżynier skarżył się, że sprzedawcy „zawsze chronili klienta a nie myśleli o interesie przedsiębiorstwa"! Posunął się nawet dalej oskarżając klientów o „proszenie o zbyt wiele"...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /5 356

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POTRZEBY KLIENTA

    Przedsiębiorstwo może w sposób właściwy zdefiniować swój rynek docelowy, lecz nie zrozumieć w pełni potr/.eb klientów. Rozważmy następujący przykład:

    duże przedsiębiorstwo branży chemicznej wynalazło nową substancję, która po stwardnieniu przypominała w wyglądzie marmur. Szukając dla niej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /7 912

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RYNEK DOCELOWY

    Żadne przedsiębiorstwo nie może działać na wszystkich rynkach i zaspokajać każdej potrzeby. Na obszernym rynku nie może ono działać w sposób właściwy: nawet taki potentat jak IBM nie jest w stanie przetworzyć każdej informacji. Najlepszym rozwiązaniem dla firmy jest staranne zdefiniowanie rynku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 254

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingowa

    Koncepcja marketingowa jest filozofią biznesu odmienną od poprzednich. Jej zasadnicze założenia skrystalizowały się w połowie lat 50-ych.15

    • Koncepcja marketingowa opiera się na założeniu, że klucz do osiągnięcia celów organizacji leży w określeniu potrzeb i wymagań rynków docelowych oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 229

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja sprzedaży

    Koncepcja sprzedaży jest kolejnym powszechnie spotykanym podejściem do działań marketingowych.

    Koncepcja sprzedaży opiera się na twierdzeniu, że klienci pozostawieni sami sobie, nie kupią wystarczająco dużo produktów przedsiębiorstwa. Organizacja musi więc podjąć agresywna sprzedaż i działania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /5 639

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja produktu

    Koncepcja produktu opiera się na założeniu, że konsumenci preferują te produkty, które dostarczają im najwyższa jakość, najlepsze cechy użytkowe lub cechy innowacyjne. Kierownicy w organizacjach zorientowanych na produkt, koncentrują swe działania na wytworzeniu produktów o wyjątkowych cechach i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 608

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popyt szkodliwy

    Popyt szkodliwy; produkty szkodliwe dla zdrowia wywołują zorganizowane działania na rzecz ograniczenia ich konsumpcji. Takie kampanie są prowadzone w stosunku do papierosów, alkoholu, narkotyków, broni palnej, filmów pornograficznych i rodzin wielodzietnych. Zadaniem marketingu jest skłonienie ludzi do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /459

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Orientacja przedsiębiorstwa na rynek

    Zarządzanie marketingowe określiliśmy powyżej jako świadome działanie zmierzające do ciągnięcia pożądanych rezultatów wymiany na ry nkach docelowych. Zastanówmy się teraz, jaka filozofia powinna kierować tymi działaniami marketingowymi? Jakie znaczenie należy przypisać interesom organizacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /585

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja produkcji

    Założenie, że konsumenci są zainteresowani przede wszystkim dostępnością produktu i jego niską ceną jest słuszne w przynajmniej dwóch sytuacjach. Pierwsza ma miejsce wówczas, gdy popyt na dany produkt przewyższa jego podaż, podobnie jak dzieje się to w wielu krajach Trzeciego Świata. W tym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 111

    praca w formacie txt

Do góry