Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Zadowolenie klienta

    Poziom zadowolenia jest funkcją różnicy pomiędzy postrzeganymi cechami oraz oczekiwa-Kuimi Nabywca może doświadczyć jednego z trzech poziomów zadowolenia. Jeśli cechy pro-cu.<tu nie odpowiadają wcześniejszym oczekiwaniom, to nabywca jest niezadowolony. Jeśli • ą-Zckiwania zostają spełnione -...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 349

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wartość dla klienta

    Wartość dla klienta jest tu rozumiana jako suma użyteczności oferowana nabywcy - przyp. tłum.)

    Zakładamy, że klienci dokonają zakupu w tej firmie, o której sądzą, że oferuje im najwyższą wartość. Definiujemy to w następujący sposób (zobacz Rysunek 2-1).

    • Wartość dostarczana klientowi jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /6 017

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingu społecznego W sektorze międzynarodowym

    Przedsiębiorstwa międzynarodowe usilnie starają się usprawnić globalne działania marketingowe. Kilka europejskich i japońskich przedsiębiorstw międzynarodowych - Nestle. Bene-tton. Unilever. Toyota, Sony - w wielu przypadkach lepiej od swoich amerykańskich konkuren-

    tów zrozumiało istotę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 242

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zdefiniowanie wartości oraz zadowolenia klienta

    Ponad 35 lar temu. Peter Drucker zauważył, że podstawowym zadaniem przedsiębiorstwa jest .stwarzanie klientów". Ponieważ klienci spotykają się dzisiaj z bardzo szeroką gamą produktów i możliwością wyboru c en i dostawców, powstaje pytanie o sposób dokonywania przez nich tego wyboru?

    Wierzymy, że...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /955

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingu społecznego W sektorze organizacji typu non-profit

    Marketing w coraz większym stopniu staje się przedmiotem zainteresowania ze strony organizacji typu non-profit, takich jak uniwersytety, szpitale, kościoły, zespoły artystyczne." Zilustrujemy to p<>niższymi przykładami.

    W obliczu spadającej liczby zgłoszeń na studia i rosnących ich kosztów , wiele...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 455

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingu społecznego W sektorze biznesu

    W sektorze biznesu znaczenie marketingu docierało do świadomości różnych przedsiębiorstw w różnym tempie. General Flectric, General Motors. Procter & Gamble i Coca-Cola byli prekursorami. Marketing najszybciej rozprzestrzenia się wśród przedsiębiorstw oferujących pakowane dobra konsumpcyjne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 010

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Koncepcja marketingu społecznego

    W ostatnich latach często pojawiają się pytania, czy koncepcja marketingowa jest właściwą filozofią w epoce zagłady środowiska, niedostatku surowców, gwałtownego wzrostu liczby ludności, głodu i biedy na świecie oraz zaniedbaniu świadczeń społecznych.20 Czy przedsiębiorstwa. które zaspokajają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /6 359

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pięć etapów powolnego uczenia się marketingu bankowego

    Przed laty banki nie rozumiały znaczenia marketingu. Budynek banku był budowany na podobieństwo świątyni greckiej, z zamiarem wywarcia wrażenia, co do jego ważności i trwałości. Wnętrze było surowe, a kasjerzy rzadko się uśmiechali. Pewien urzędnik zajmujący się kredytami urządził swoje biuro...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 024

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZORGANIZOWANY OPÓR

    Niektórym działom przedsiębiorstwa, w szczególności działom produkcji, finansowemu i badawczo-rozwojowemu, nie podoba się, że marketing rośnie w siłę. ponieważ zagraża to ich pozycjom w organizacji. Na początku funkcję marketingowa odbiera się jako jedną z kilku rów nie ważnych funkcji biznesu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 386

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    W jaki sposób Jan Carlzon wprowadzał marketing w Skandynawskich Liniach Lotniczych?

    Kiedy w roku 1980 Jan Carlzon przejmował zarząd nad Skandynawskimi Liniami Lotniczymi przedsiębiorstwo przynosiło straty. Parę lat wcześniej kierownictwo próbowało rozwiązać ten problem obniżając koszty. Carlzon uznał to za złe rozwiązanie. Według niego przedsiębiorstwo musiało poszukać nowych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /4 800

    praca w formacie txt

Do góry