Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Koszty utraty klientów

    Przedsiębiorstwa muszą oł>ecnie zwrócić więcej uwagi na proces ubywania klientów. Warto bowiem podjąć kroki, służące osłabieniu skali tego zjawiska. Po pierwsze, przedsiębiorstwo musi zdefiniować i zmierzyć swój wskaźnik „zatrzymywania" klientów. Dla ilustrowanego magazynu byłby to poziom...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 392

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak nie tracić klientów?

    Przedsiębiorstwa nie dążą jedynie do polepszenia związków ze swoimi partnerami z łańcucha dostawców. Zmierzają one także do budowania coraz silniejszej więzi ze swoimi klientami, a zarazem wzmacniania ich lojalności. W przeszłości, wiele przedsiębiorstw traktowało swoich klientów jako coś...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 201

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Główne problemy ekologiczne

    Wprowadzenie

    Obecnie obserwuje się coraz więcej problemów ekologicznych na Ziemi. Środowisko jest stale zaśmiecane, niszczone są zasoby przyrody. Rabunkowa eksploatacja zasobów naturalnych doprowadziła do gwałtownego zmniejszenia się ich ilości. Emisja toksycznych gazów i pyłów przez zakłady...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.02.2012 Znaków /6 331

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System dostarczania wartości

    Firma, poza analizą własnego łańcucha wartości, powinna także przyjrzeć się źródłom przewagi konkurencyjnej w łańcuchu wartości swoich dostawców, dystrybutorów, a także klientów. Coraz więcej przedsiębiorstw nawiązuje obecnie partnerskie stosunki z innymi ogniwami łańcucha dostaw. aby tym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /4 490

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Łańcuch wartości

    Michael Porter z Harwardu zaproponował pojęcie łańcucha wartości jako narzędzia rozpoznawania sposobów tworzenia większej wartości dla klienta  "Ńuzda firma podejmuje działania potrzebne do zaprojektowania, wyprodukowania, dostarczenia na rynek i wspierania swych produktów. Łańcuch wartości obejmuje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 498

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Uwagi na temat zadowolenia klienta

    Profesor Claes Korneli, z Uniwersytetu Michigan, kieruje wielkim projektem badawczym, w ramach którego próbuje stworzyć indeks zadowolenia klienta w przekroju rynków branżowych i na rynku krajowym. Barometr Zadowolenia Klienta mógłby dostarczać informacji nie ujętych przez mierniki dochodu narodowego. Na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 502

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kilka pułapek w procesie pomiaru zadowolenia klienta

    Kiedy klienci oceniają swoje zadowolenie pod kątem jakiegoś wybranego fragmentu działalności przedsiębiorstwa, np. systemu dostarczania produktów, to musimy zdawać sobie sprawę, że bardzo różnie określają oni „dobry system dostaw". „Dobry" może dla nich znaczyć np. odpowiednio wczesne dostarczanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 643

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozorne zakupy (ghost shopping)

    Inną użyteczną metodą jest wynajęcie osób udających potencjalnych nabywców i informujących później o mocnych i Mabych punktach oferty przedsiębiorstwa i konkurencji. Ci -fałszywi nabywcy" mogą nawet udawać, że mają pewne problemy, aby sprawdzić czy personel sprzedający dobrze radzi sobie z tego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 006

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania ankietowe

    Przedsiębiorstwo, rejestrując jedynie zażalenia i sugestie, nie może zakładać, że uzyska pełny obraz stanu zadowolenia i niezadowolenia klientów . Badania pokazują, że klienci są niezadowoleni przeciętnie z jednego spośr<xl czterech dokonanych zakupów oraz, iż mniej niż 5% niezadowolonych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 133

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Systemy skarg i sugestii

    Organizacje ukierunkowane na prawdziwą obsługę nabywcy ułatwiają swoim klientom przekazywanie różnych sugestii zmian i zażaleń. Wiele restauracji i hoteli, na przykład, dostarcza swym gościom formularze, dzięki którym mogą wskazać, co im się podoba lub nie. W szpitalu można umieścić na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /967

    praca w formacie txt

Do góry