Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Analiza otoczenia zewnętrznego (Analiza możliwości i zagrożeń)

    Menedżer zarządzający biznesem musi znać elementy otoczenia niezbędne dla określenia położenia biznesu i wnioskowania czy biznes osiągnie zamierzone cele. Na przykład, producent sprzętu oświetleniowego dla telewizji powinien obserwować tempo wzrostu liczby studiów telewizyjnych, ich kondycję...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 186

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia rozwoju rynku

    Kierownictwo powinno również szukać nowych rynków, których potrzeby mogłyby być zaspokojone przez wytwarzane przez przedsiębiorstwo produkty. Po pierwsze, Musicale mogłoby spróbować zidentyfikować potencjalne grupy użytkowników na obecnych obszarach sprzedaży, u których można by wzbudzić...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 054

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia rozwoju produktu

    >

    Badając wszystkie te intensywne strategie należy mieć nadzieje, że pozwolą one (xlkryć r.- >we możliwości rozwoju firmy. To mimo wszystko może okazać się niewystarczające i wtedy Kierownictwo pow inno zbadać również możliwości wzrostu poprzez koncentrację produkcji.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /875

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WZROST INTENSYWNY

    Kierownictwo przedsiębiorstwa powinno w pierwszej kolejności przeanalizować, czy istnieją jakieś możliwości poprawy wyników istniejących już biznesów. Ansoff zaproponował użyteczną metody wykrywania nowych możliwości intensywnego wzrostu.  Kierownictwo najpierw rozważa, czy mogłoby zdobyć...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /914

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia penetracji rynku

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /703

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KRYTYKA MODELI PORTFELOWYCH

    Oprócz przedstawionych tutaj dwóch modeli portfelowych opracowano także inne. np. model Arthura D. Littlea i model polityki kierunkowej Shella (directional-policy model). Zastosowanie tych modeli dało wiele praktycznych korzyści. Pomogły one menedżerom nauczyć się myśleć bardziej przyszłościowo i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /666

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Fritz Jules Roethlisberger

    Fritz Jules Roethlisberger (1898-1974) był jednym z najwybitniejszych przedstawicieli szkoły stosunków międzyludzkich nazywanej inaczej szkołą behawioralną, która dominowała w latach 1930 - 1950. Był to okres krytyki systemu Winslow Taylor|Taylora z uwagi na jego jednostronność w badaniach wydajności...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /03.02.2012 Znaków /4 382

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    METODA GENERAL ELECTRIC

    Właściwe zadanie wyznaczone danej SJB nie może być określone tylko na podstawie jej pozycji w matrycy wzrostu i udziału. Jeśli w prowadzi się dodatkowe czynniki, matryca udziałów opracowana przez Boston Consulting Group może być rozpatrywana jako szczególny przypadek matrycy wieloczynnikowego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /5 041

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    METODA BOSTON CONSULTING GROUP

    Firma konsultingowa Boston Consulting Group (BCG) opracowała i spopularyzowała metodę znaną jako matryca wzrostu i udziałów przedstawioną na Rysunku 3-> Osiem kółek pokazuje bieżące rozmiary i usytuowanie ośmiu biznesów, z których składa się hipotetyczne przedsiębiorstwo. Rozmiary każdego biznesu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /5 254

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Tworzenie strategicznych jednostek biznesu

    Większość przedsiębiorstw działa w kilku sferach działalności (biznesach). Nie zawsze są ne jednak starannie określone. Przedsiębiorstwa zbyt często określają swój biznes w kategoriach pr <luktu. który wytwarzają. Mówią, że są w „biznesie samochodowym" albo „biznesie suwaków ^arytmicznych"...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 347

    praca w formacie txt

Do góry