Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    System wywiadu marketingowego

    Dokumentacja przedsiębiorstwa dostarcza danych o tym, co już się wydarzyło, czyli danych o rezultatach działalności przedsiębiorstwa. Natomiast system wywiadu marketingowego . -\ircza kierownictwu danych o tym, co może się wydarzyć. System ten możemy zdefiniować następująco:

    • system wywiadu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /4 785

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    system dokumentowania sprzedaży

    Kierownicy działu marketingu potrzebują aktualnych raportów dotyczących bieżącej sprzedaży. W przedsiębiorstwach branży pakowanych artykułów konsumpcyjnych raporty dotyczące sprzedaży towarów sporządzane są co dwa miesiące. W przemyśle samochodowym • .-r w nictwo czeka na raporty sprzedawców...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 972

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Projektowanie systemu dokumentacji zorientowanego na użytkownika

    Projektując rozbudowany system informacji o sprzedaży przedsiębiorstw o pow inno unikać pewnych pułapek. Po pierwsze, można stworzyć system, który dostarcza zbyt wielu informacji. Każdego ranka kierownictwo znajduje na swych biurkach stosy statystyk sprzedaży, które albo ignorują, albo którym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 046

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cykl od zamówienia do płatności

    Cykl zamówień ie-płatność jest najważniejszą częścią składową dokumentacji przedsię-- -srwa Sprzedawcy, dealerzy oraz klienci składają zamówienia. Dział sprzedaży przygotowuje -—.run i wysyła ich kopie do innych działów przedsiębiorstwa. Towary, których nie ma w maszynie są zamawiane...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 310

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania marketingowe w firmie Hewlett-Packard

    Dla Centrum, proces badań marketingowych to zdobywanie informacji, testowanie propozycji i obserwowanie ich rezultatów. Informację zdobywa się w celu określenia możliwości tynkowych i stymulowania nowych rozwiązań. Testowanie to etap. na którym dokonuje się wstępnego testowania pewnych decyzji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /845

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Optymalizacja marketing mix

    Teraz zajmiemy się optymalizacją podziału budżetu marketingowego na poszczególne narzędzia marketing mix. Jest oczywiste, że narzędzia te do pewnego stopnia są wzajemnymi substytutami. Przedsiębiorstwo dążące do zwiększenia sprzedaży może to osiągnąć obniżając cenę albo zwiększając...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 477

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Optymalizacja zysku

    W jaki sposób można wykorzystać oszacowane funkcje reakcji sprzedaży dla optymalizacji z\ -ku? Aby graficznie rozwiązać problem ustalenia optymalnych wydatków na marketing, w prowadźmy do naszej analizy kilka następnych krzywych takich jak na Rysunku 4A-2. Funkcja reakcji sprzedaży ukazana na tym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 217

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Planowanie optymalnego zysku

    Załóżmy, że kierownictwo chce wybrać taki marketing mix. który będzie maksymalizować zyski w nadchodzącym roku. Wymaga to przybliżonej orientacji, jaki może być wpływ każdego elementu marketingu na sprzedaż. Aby opisać związek między wielkością sprzedaży a wybranym elementem marketing mix...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /5 791

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak wygląda planowanie marketingowe w latach 90-ych?

    W roku 1990 Conference Board przeprowadziła badania w>ród dyrektorów marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych na temat bieżącego stanu planowania marketingowego. Zauważono wiele zmian w stosunku do podobnych badań z 1981. Większa ilość przedsiębiorstw zmieniła koncepcję marketingu i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 755

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    sRODOW ISKO MAKROEKONOMICZNE

    Około 50% amerykańskich gospodarstw domowych posiada obecnie sprzęt stereofoniczny. Ponieważ rynek dochodzi do stanu nasycenia, działania muszą być skoncentrowane na przekonaniu konsumentów , by wymienili swój sprzęt na bardziej nowoczesny... Oczekuje się. że koniunktura gospodarcza będzie słaba, co...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /593

    praca w formacie txt

Do góry