Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    GRUPY ETNICZNE

    Kraje różnią się również strukturą etniczną. Japonia jest krajem niezwykle pod tym względem jednorodnym. Stany Zjednoczone natomiast są krajem, który zamieszkują ludzie praktycznie każdej nar<xlow ości. Stany Zjednoczone nazywano dawniej ..tyglem narodów". jednak coraz częściej mówi się. że...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /1 461

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Faith Popcorn wskazuje na dziesięć trendów w gospodarce

    Faith Popcorn prowadzi marketingową firmę doradczą pod nazwą Brain Reserve. którą założył w 1974 roku. Do klientów firmy należą m.in. AT&T. Cilibank. Black & Decker. Hoff-man-LaRoche. Nissan, Rubbemiaid. Firma oferuje szereg usług: Brand Renewal - przedłużenie cyklu życia produktu. Brainjam...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /5 021

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozpoznawanie i reakcja na główne czynniki makroekonomiczne

    Przedsiębiorstwa oraz ich dostawcy, pośrednicy, klienci, konkurenci oraz pozostałe pod-mi ty na ry nku, działają w szerszym otoczeniu czynników i trendów makroekonomicznych, które :w< -za dla przedsiębiorstw zarówno możliwości rynkowe, jak i stanowią dla nich zagrożenia. Czvnników tych nie można...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /1 154

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza potrzeb i trendów w makrootoczeniu

    Sukces ry nkowy mogą odnieść tylko te przedsiębiorstwa, które są w stanie rozpoznać i odpowiedzieć na pojawiające się niezaspokojone potrzeby i trendy w makrootoczeniu. osiągając przy tym odpowiednią marżę zysku. Niezaspokojone potrzeby istnieją zawsze. Firmy mogą zbić fortunę, jeśli...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /aniela123 Dodano /03.02.2012 Znaków /4 140

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Menedżerowie lat 90. wykorzystują potęgę informacji

    Opis dnia pracy kierowika marketingu lat 90. Po przybyciu do pracy sprawdza w komputerze wiadomości, które nadeszły w ciągu nocy, ogląda harmonogram zajęć na dziś. przegląda plan zbliżającej się konferencji komputerowej, czyta pilne raporty wywiadu, przegląda skrót ważniejszych artykułów z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /1 841

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Niewłaściwe wykorzystywanie wyników badań marketingowych

    Wyniki badań mogą stać się potężnym narzędziem perswazji. Przedsiębiorstwa często w y korzystują je w promocji i -chamie. Obecnie jednak wiele programów badawczych izuje się być czymś więcej niż można by po nich oczekiw ać.

    W istocie, czasami badania projektowane są w taki sposób, aby...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /5 412

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    W targnięcie w sferę prywatności konsumenta

    W iększość konsumentów ma pozytywne odczucia związane z celem badań marketingowych, a niektórzy z przyjemnością udzielają wywiadów i w ypełniają ankiety. Jednak inni ich mc lubią lub nawet nie wierzą w sens prowadzenia takich hjJań. Niektórzy konsumenci obawiają się. że badacze mogą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 184

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badacze marketingowi kontra potoczna wiedza marketingowa

    Kevin Clancy i Rołx;rt Shulman. dawni dyrektor/y czołowej firmy Yankelovich Clancy Shulman. skrytykowali amerykańskich market i ngowców za praktykowanie marketingu kiepskiej jakości. Wyciągają oni w niosek, że coś złego dzieje sie z myśleniem marketingowym, skoro ponad 80% nowo w prow adzanych na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 729

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OKREŚLENIE PRZEDMIOTU I CELU BADAŃ

    Pierwszym krokiem w badaniach jest szczegółowe określenie przez kierownika marketingu i prowadzących badania przedmiotu i celu badań. Nie lx*z kozery stare powiedzenie głosi, że .problem dobrze określony jest już w połowie rozwiązany".

    Trzeba bardzo uważać, aby nie zdefiniować problemu zbyt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /3 960

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wykonawcy badań marketingowych

    Przedsiębiorstwo może przeprowadzić badania marketingowe w różny sposób. Małe przedsiębiorstwa mogą poprosić o to studentów lub wykładowców lokalnych uniwersytetów lub szkół biznesu, mogą też wynająć firmę zajmującą sie badaniami marketingowymi. Większość dużych przedsiębiorstw posiada...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /kingakowalska Dodano /03.02.2012 Znaków /2 728

    praca w formacie txt

Do góry