Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Przepływy towarów w systemie logistycznym

    Charakterystyka

    Towary w postaci nabywanych surowców, materiałów, a także półproduktów pochodzących od dostawców wyróżniane są obok ludzi, energii i informacji wśród elementów zasilania na wejściu do logistyczny przedsiębiorstwa|systemu logistycznego przedsiębiorstwa. Działalność logistyczna...

    Ocena / Przedmiot / Logistyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /2 967

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przepływy towarów w systemie logistycznym

    Charakterystyka

    Towary w postaci nabywanych surowców, materiałów, a także półproduktów pochodzących od dostawców wyróżniane są obok ludzi, energii i informacji wśród elementów zasilania na wejściu do logistyczny przedsiębiorstwa|systemu logistycznego przedsiębiorstwa. Działalność logistyczna...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /2 967

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przepływy towarów w systemie logistycznym

    Charakterystyka

    Towary w postaci nabywanych surowców, materiałów, a także półproduktów pochodzących od dostawców wyróżniane są obok ludzi, energii i informacji wśród elementów zasilania na wejściu do logistyczny przedsiębiorstwa|systemu logistycznego przedsiębiorstwa. Działalność logistyczna...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /2 967

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NYSE

    Charakterystyka

    New York Stock Exchange (NYSE) to największy na świecie rynek wartościowe|papierów wartościowych pod względem wartości notowanych akcji oraz liczby dokonywanych operacji. Bywa również określana mianem Big Board.

    Najważniejsze daty

    1792 - założenie przez 24 brokerów pierwszej w...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /2 189

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota komunikowania

    Charakterystyka

    Komunikacji nie da się uniknąć, ani ominąć we współczesnym świecie. Komunikujemy się z innymi a także z samym sobą poprzez rozmyślanie. Istnienie człowieka nie jest możliwe bez mówienia, pisania słów, używania gestów. Jest ona różnie pojmowana, chociaż wszyscy zgadzają się...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /2 692

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Proces decyzyjny w Unii europejskiej

    Charakterystyka

    Organy Europejska|Unii Europejskiej mogą wydawać pięć rodzajów uchwał a jedną z nich są decyzje. Decyzje obowiązują określonych adresatów WE oraz Euratomu, decyzje indywidualne zaś obowiązywały adresatów EWWiS.

    Adresaci decyzji

    Adresatami mogą być państwa członkowskie, jak...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /1 116

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wariancja

    Charakterystyka

    '

    Wariancja mierzy średni "rozrzut" wartości zmiennej losowej od jej wartości średniej. Wariancję zmiennej losowej <mathX\;</math oznaczamy jako <math D^2 (X)\; </math, dana jest ona wzorem :<mathD^2 (X)=E[1]\;</math

    gdzie:

    <mathE[2]\;</math- to wartość oczekiwana zmiennej losowej A...

    Ocena / Przedmiot / Statystyka

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /1 428

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing usług bankowych

    Charakterystyka

    Marketing usług bankowych to działalność mającą na celu poznanie potrzeb rynku i klientów, pozyskanie ich, utrzymanie jako stałych odbiorców usług danego banku, a także kształtowanie ich postaw, dostosowanych do zmieniających się sytuacji rynku usług finansowych.

    Cechy usług...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /12 564

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing usług bankowych

    Charakterystyka

    Marketing usług bankowych to działalność mającą na celu poznanie potrzeb rynku i klientów, pozyskanie ich, utrzymanie jako stałych odbiorców usług danego banku, a także kształtowanie ich postaw, dostosowanych do zmieniających się sytuacji rynku usług finansowych.

    Cechy usług...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /12 564

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Konto wynikowe

    Charakterystyka

    Konta wynikowe służą do ewidencji operacji gospodarczych, które odzwierciedlają proces powstawania wyniku finansowego w przedsiębiorstwie.

    Osiąganie tego wyniku wiąże się z ponoszonymi przez jednostkę kosztami i stratami oraz uzyskiwaniem przychodów i zysków.

    Konta wynikowe nie...

    Ocena / Przedmiot / Rachunkowość

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /06.02.2012 Znaków /775

    praca w formacie txt

Do góry