Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    WIĘKSI NABYWCY

    Rynki biznesowe charakteryzują się na ogół wysokim wskaźnikiem koncentracji zakupów; często kilku dużych nabywców dokonuje większości zakupów. W przemysłach: samochodowym, tytoniowym. silników lotniczych i włókien naturalnych, czterej najwięksi wytwórcy dostarczają w USA ok. 70% całkowitej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /367

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BLISKIE ZWIĄZKI POMIĘDZY DOSTAWCĄ I NABYWCĄ

    Ze względu na mniejszą ilość dużych klientów oraz ich dominację nad dostawcami, można zaol> serwować bliskie związki pomiędzy klientami i sprzedawcami. Od dostawców często oczekuje się. by dostosowali swą ofertę do indywidualnych wymagań klienta. Zamówienia trafiają do tych dostawców, którzy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /657

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MNIEJSZA LICZBA NABYWCÓW

    Sprzedawca na rynku przedsiębiorstw współpracuje zwykle z dużo mniejsza liczba nabywców niż sprzedawca na rynku konsumentów. Los Goodyeara (producenta opon) zależy w krańcowym przypadku od uzyskania zamówienia od jednego z trzech dużych producentów samochodów w USA. Ale kiedy Goodyear sprzedaje opony...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /445

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Uczestnicy rynku

    Rynekprzedsiębiorstw składa się ze wszystkich jednostek gospodarczych i organizacji, które nabywają dobra i usługi, by wykorzystać je do produkcji innych produktów lub usług. Rynek ten bejmuje następujące działy gospodarki: rolnictwo, leśnictwo i rybołówstwo, przemysł wydobywczy. przemysł...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 402

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Działania po dokonaniu zakupu

    Satysfakcja albo rozczarowanie konsumenta produktem będzie miało w pływ na jego późniejsze zachowanie. Jeśli konsument odczuwa satysfakcję, to prawdopodobieństwo, że nabędzie on dany produkt w przyszłości będzie większe.

    Dane dotyczące wyboru marki samochodu wykazują silną korelację między...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 463

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zadowolenie po dokonaniu zakupu

    Po dokonaniu zakupu konsument może wykryć jakąś wadę produktu. Niektórzy z nabywców nie będą chcieli produktu z wadami, innym będzie to obo-etne. a jeszcze dla innych wada ta może podnosić wartość produktu.32 Niektóre wady mogą być niebezpieczne dla konsumenta. Producenci samochodów, zabawek, czy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 951

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OCENA ALTERNATYW

    Jak konsument przetwarza informacje o różnych markach i dokonuje ostatecznego wyboru? Okazuje się. że nie ma prostego i jednego tylko schematu oceny, który byłby stosowany przez wszystkich konsumentów lub nawet tylko jednego konsumenta we wszystkich sytuacjach. Istnieje wiele ich rodzajów. Większość...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 660

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POSZUKIWANIE INFORMACJI

    Konsument, który zdecydował się na dokonanie jakiegoś zakupu, l>ędzie starał się znaleźć dodatkowe informacje. Możemy wyróżnić dwa poziomy zaangażowania się w proces poszukiwania informacji. Mniej intensywny stan poszukiwania zwany jest zaostrzona uwaga. W tym przypadku. Linda Brown staje się po...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 134

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ROZPOZNANIE POTRZEB

    Proces zakupu zaczyna się. kiedy nabywca rozpoznaje problem lub potrzebę. Nabywca odczuwa, że jest pewna różnica między stanem, w jakim się znajduje a stanem pożądanym. Potrzeba może być wywołana przez bodźce wewnętrzne lub zewnętrzne. W tym pierwszym przypadku, któraś z normalnych potrzeb...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 511

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Fazy w procesie podejmowania decyzji zakupu

    Przekonaliśmy się jednakże, że niekoniecznie musi to mieć miejsce, szczególnie w przypadku produktów charakteryzujących się niskim zaangażowaniem. Konsumenci mogą opuścić którąś z faz lub zmienić ich kolejność. Na przykład, konsument kupujący tę samą co zwykle markę pasty do zębów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /898

    praca w formacie txt

Do góry