Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    BARIERY WEJŚCIA I MOBILNOŚCI

    Najlepiej byłoby, gdyby przedsiębiorstwa mogły wchodzić bez żadnych ograniczeń do tych gałęzi, które wykazują nadzwyczajne zyski. Ich wejście zwiększyłoby produkcję danej gałęzi, a tym samym sprowadziłoby zyski do poziomu przeciętnego w gospodarce. W długim okresie, łatwość wejścia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 140

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Gałęziowy wymiar konkurencji

    Gałąź definiujemy jako grupę firm. które oferują produkt lub pewną kategorię produktów wzajemnie substytucyjnych. Mówimy więc o przemyśle samochodowym, naftowym, farmaceuty cznym, itd. Dla ekonomistów ..bliskie substytuty" to produkty charakteryzujące się wysoką, mieszaną elastycznością cenową...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 326

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OCENA DZIAŁANIA

    Na tym etapie nabywca ocenia rezultaty współpracy z konkretnym dostawcą. Używa się do tego trzech metod. Nabywca może skontaktować się z ostatecznym użytkownikiem produktu i popro-sic go o ocenę dostawcy. Nabywca może ocenić dostawce używając metody ..ważonych" punktów (weighted point method)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /777

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OKREŚLENIE TYPOWEGO ZAMÓWIENIA

    W dalszej kolejności nabywca przygotowuje wspólnie z wybrany m dostawcą (dostawcami) ostateczne zamówienie, określając warunki techniczne, wielkość zamówienia, oczekiwany termin dostawy, zasady zwrotów, gwarancję, itd. W przypadku towarów niezbędnych dla utrzymania ruchu, napraw i eksploatacji, nabywcy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 362

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZEBRANIE OFERT

    Nabywca zaprasza teraz w y branych dostawców do przedstawienia ofert. Niektórzy z nich przyślą tylko katalog lub przedstawiciela handlowego. Kiedy produkt jest złożony albo kosztowny nabywca wymaga szczegółowej pisemnej propozycji od każdego potencjalnego dostawcy. Nabywca eliminuje na tym etapie część...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 844

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POSZUKIWANIE DOSTAWCY

    Następnie nabywca próbuje określić najbardziej odpowiednich sprzedawców. Przegląda katalogi handlowe, przeszukuje rejestry komputerowe, ogląda reklamy, uczestniczy w targach i pokazach handlowych lub dzwoni do innych przedsiębiorstw prosząc o zarekomendowanie jakiegoś sprzedawcy.' Zadaniem dostawcy jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /826

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    OKREŚLENIE CECH PRODUKTU

    Przedsiębiorstwo dokonujące zakupu określa następnie techniczną specyfikację produktu. Tworzy się zespół inżynierów odpowiedzialny za analizę wartości produktu. Analiza wartości produktu jest sposobem redukcji kosztów, w którym analizuje sie dokładnie poszczególne komponenty i określa, czy mogą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 187

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CZYNNIKI OSOBOWE

    Każdy uczestnik w procesie podejmowania decy zji zakupu posiada osobiste motywacje, przekonania i preferencje. Są one uzależnione od wieku, wielkości dochodu, wykształcenia, wykonywanego zawodu, osobowości, postaw wobec ryzyka i kultury (zobacz Marketing globalny 8-1). Nabywcy mają bardzo różne metody...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 838

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    „Elastyczna" produkcja zmienia charakter zakupów dokonywanych przez przedsiębiorstwa

    Przedsiębiorstwa działające na rynku dóbr inwestycyjnych. wypracowały swoje- strategie marketingowe w epoce produkcji masowej. Produkcja masowa, która nastąpiła po okresie produkcji rzemieślniczej, doprowadzona została do perfekcji w przemyśle samochodowym przez Henry Forda i Alfreda Sloana. Jej istota...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /9 299

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jakie czynniki wywierają największy wpływ na nabywców na rynku przedsiębiorstw?

    Nabywca uwzględnia w momencie podjęcia decyzji zakupu szereg czynników. Niektórzy sprzedawcy na tym rynku zakładają, że najbardziej istotne są czynniki ekonomiczne. Sądzą, że nabywcy preferują dostawce, który oferuje najniższe ceny. najlepszy produkt lub serwis. Ten punkt w idzenia oznacza, że...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 842

    praca w formacie txt

Do góry