Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    POTENCJAŁ PRZEDSIĘBIORSTWA

    Potencjał sprzedaży przedsiębiorstwa to granica do jakiej duży popyt na produkty przedsiębiorstwa. gdy jego wysiłki marketingowe wzrastają w relacji do wysiłków konkurencji. Absolutną granicą tego popytu jest oczywiście potencjał rynku. Obie wielkości mogą być równe, gdy przedsiębiorstwo osiągnie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /765

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PROGNOZA SPRZEDAŻY PRZEDSIĘBIORSTWA

    Popyt przedsiębiorstwa opisuje szacow ana wielkość sprzedaży przedsiębiorstwa przy różnych nakładach na marketing. O wielkości tych nakładów decyduje kierownictwo. Wybrany poziom nakładów marketingowych powinien przynieść oczekiwany poziom sprzedaży, który nazywamy prognoza sprzedaży...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 839

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    popyt rynkowy

    Pierwszym krokiem przy analizowaniu możliwości ry nkowych jest oszacowanie popytu ry nkowego. To złożone pojęcie wyjaśnia poniższa definicja:

    • popyt rynkowy na produkt to wielkość jego zakupów, która byłaby dokonana przez określoną grupę konsumentów, na określonym obszarze, w określonym czasie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 347

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Który rynek badać?

    Możemy mówić o tynkach potencjanych. tynkach dostępnych, tynkach działania, docelowych i tynkach spenetrowanych. Wyjaśniając te pojęcia, należy zacząć od pojęcia tynku, który jest zbiorem aktualnych i potencjalnych nabywców produktu. W ielkość rynku zależy od ilości nabywców danej oferty rynkowej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 215

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Mnogość miar popytu

    Przygotowywanie prognoz wielkości rynku jest częścią bieżącego planowania w przedsiębiorstwie.

    Każdy rodzaj prognozy służy określonemu celowi. Przedsiębiorstwo może sporządzać krótkookresowe prognoz)* globalnego popytu na konkretny produkt, co będzie podstawą przy zamawianiu surowców...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /557

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza wartości dla konsumenta: klucz do przewagi konkurencyjnej

    W poszukiwaniu przewagi nad konkurentami, jednym z najważniejszych kroków jest przeprowadzenie analizy wartości dla konsumenta. Celem jej jest określenie korzyści, jakich oczekują konsumenci w określonym segmencie rynku oraz jak postrzegają oni względną wartość oferty handlowej konkurentów. A oto...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 688

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wywiad: „szpiegowanie" konkurentów

    „Szpiegowanie" nabrało ogromnego znaczenia, w miarę jak rosło zapotrzebowanie na informację o działaniach konkurentów. Artykuł w Fortune wymienia ponad 20 technik w ywiadowczych stasowanych przez przedsiębiorstwa. Techniki te można podzielić na cztery główne grupy:

    • zdobywanie informacji od pracowników...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 030

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Projektowanie systemu wywiadu o konkurentach

    Opisaliśmy główne rodzaje informacji dotyczące konkurentów, które są potrzebne osobom podejmującym decyzje w przedsiębiorstwie. Informacje te muszą być zebrane, zinterpretowane, rozpowszechnione i wykorzystane. Zbieranie informacji jest kosztowne i czasochłonne, lecz nie zbieranie ich kosztuje jeszcze...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 564

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    konkurent nieprzewidywalny

    konkurent nieprzewidywalny (stochastyczny); niektórzy konkurenci nie mają żadnego określonego wzorca postępowania. Mogą zareagować albo pozostać bierni przy każdej okazji i nie sposób przewidzieć ich zachow ania.

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /237

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    konkurent selektywny

     konkurent selektywny; konkurent laki reaguje na niektóre tylko typy ataków , na inne zaś pozostaje obojętny. Może zareagować na obniżkę cen. aby pokazać, że jesi ona daremna. Lecz może nie reagować na zwiększenie wydatków na reklamę, sądząc, że jest to dlań mało groźne. Wiedza o reakcji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /424

    praca w formacie txt

Do góry