Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Ile różnic promować?

    Wiele osób zajmujących się marketingiem sądzi, że na rynku docelowym należy promować tylko jedną cechę. Rosser Reeves twierdzi, że dla każdej marki przedsiębiorstwo powinno tworzyć jedną w swoim rodzaju propozycję sprzedaży (nniąiie selling proposition -t SP) i konsekwentnie się jej trzymać.9...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 304

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Tworzenie strategii pozycjonowania

    Z dotychczasowych rozważań wynika, że każde przedsiębiorstwo lub marka mogą podlegać różnicowaniu. Nie istnieje nic takiego, jak jednolity produkt. Przedsiębiorstwo powinno zawsze dążyć do przekształcenia niezróżnicowanego produktu w zróżnicowaną ofertę. Dermot Dunphy. jeden z członków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 370

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DRUKOWANE I AUDIOWIZUALNE ŚRODKI PRZEKAZU

    Wybrane symbole muszą być włączone w reklamy, kształtujące tożsamość przedsiębiorstwa lub marki. Reklamy powinny przekazywać coś wyróżniającego, na przykład historyjkę, nastrój lub informację o wartości użytkowej. Informacja la powinna być powielana także w innych publikacjach. jak:...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /461

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Turbomarketing: krótki czas reakcji jako narzędzie walki konkurencyjnej

    Przedsiębiorstwo może próbować stworzyć przewagę konkurencyjną czterema sposobami. Może zaproponować lepszą, nowszą, tańszą lub szybciej realizowaną ofertę. Niektóre sprytnie działające przedsiębiorstwa stawiają na szybkość. Stają sie tak zwanymi ..turhomarketerami" (turbomarketers)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 213

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    TOŻSAMOŚĆ A IMAGE

    Budowanie tożsamości marki, która osiąga sukces, nie przychodzi samo lecz jest efektem świadomego działania. Elementami tworzenia tożsamości są: nazwy, logo, symłx)le, atmosfera i wydarzenia. Należy mieć nadzieję, że działania te doprowadzą do stworzenia oczekiwanego image marki. Ale istotne jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 258

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Różnicowanie ze względu na personel

    Przedsiębiorstwa mogą uzyskać silną przewagę konkurencyjną poprzez zatrudnianie i szkolenie lepszych pracowników. Znana jest powszechnie uroda i wdzięk personelu pokładowego Singapore Airlines. Osoby zatrudnione w barach McDonalda cechuje uprzejmość, w IBM wszyscy wyglądają na profesjonalistów, a...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 441

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    USŁUGI KONSULTINGOWE

    Odnoszą się do oferowanych przez sprzedającego bezpłatnie lub za opłatą danych, systemów informatycznych i usług doradztwa. Na przykład, korporacja McKesson - wielki hurtownik leków, pomaga 12 000 niezależnym, współpracującym z nim aptekom, w stworzeniu własnego systemu rachunkowości i kontroli...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 349

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dziesięć zasad dobrego projektowania firmy Braun

    Od 1955 roku zarząd firmy Braun AG przyznaje projektowaniu status równy temu, którym cieszy sie konstruowanie i wytwarzanie produktów. Projektanci uczestniczą od samego początku w pracy zespołów ds. rozwoju produktu i w wielu przypadkach, to oni są źródłem pomysłów dotyczących nowych rozwiązań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 651

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Styl jako instrument różnicowania produktu globalnego: zegarki Swatch

    Dominacja Szwajcarii, która swego czasu wytwarzała większość zegarków na świecie, zachwiała się w wyniku ataków ze strony konkurencji, która opanowała rynek tanieli zegarków. Pierwszym konkurentem był Timex, amerykańska firma, która /. sukcesem wprowadziła na rynek proste, niezawodne i niedrogie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /2 214

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NIEZAWODNOŚĆ

    Niezawodność jest miara prawdopodobieństwa, że produkt nie będzie źle działał lub nie zepsuje sie w określonym czasie. Tak na przykład. Mercedes odznacza się większą niezawodnością niż Jaguar, jeżeli powyższy wskaźnik, określający niewadliwe funkcjonowanie produktu w ciągu roku. wynosi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /1 573

    praca w formacie txt

Do góry