Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Rozwój prototypów dla testowania koncepcji produktu przy zastosowaniu stereolitografii i rzeczywistości w irtualnej

    Testowanie koncepcji produktu jest rym bardziej niezawodne. im bardziej przypomina ona produkt finalny lub rzeczywiste zdarzenie. Obecnie, dzięki zastosowaniu techniki znanej jako trójwymiarowa „stereolitografia" drukarska, każde przedsiębiorstwo jest w stanie stworzyć trójwymiarowy model produktu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 816

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój koncepcji produktu

    Rozwój koncepcji produktu zilustrujemy na następującym przykładzie. W dużym przedsiębiorstwie przetwórczym przemysłu spożywczego powstaje pomysł na produkcję proszku, który będzie dodawany do mleka w celu zwiększenia jego wartości odżywczych i smakowych. Jest to pewien pomysł na produkt...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 015

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Źródła pomysłów na nowy produkt

    Pomysły na nowy produkt mogą pochodzić z wielu źródeł: od klientów, naukowców, konkurentów, pracowników, uczestników kanałów dystrybucji i zarządu.

    Zgodnie z koncepcją marketingową, logicznym punktem rozpoczęcia poszukiwań pomysłów na nowy produkt są potrzeby i wymagania nabywców. Ilippel wykazał...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /5 250

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Podejście przedsiębiorstwa 3M do innowacji

    Niektóre przedsiębiorstwa zdobyły niezwykła reputację za nieustanne i uwieńczone sukcesem wprowadzanie innowacji. Na czele tego rankingu stawia się zwykle przedsiębiorstwo 3M. które ma swoją siedzibę w Minneapolis. jest to producent ponad 60 000 produktów obejmujących: papier ścierny, przylepce...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 498

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    „Równoczesny" rozwój produktu: szybsze wprowadzanie lepszych produktów na rynek

    Philips, wielkie holenderskie przedsiębiorstwo oferujące elektroniczne produkty konsumpcyjne, wprowadziło na rynek pierwszy magnetowid w 1972 roku, zyskując trzyletnią przewagę nad konkurentami japońskimi. Ale w ciągu siedmiu lat, które Philips poświęcił na rozwój magnetowidów drugiej generacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /9 363

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Efektywne rozwiązania organizacyjne

    Zarząd przedsiębiorstwa jest ostatecznie odpowiedzialny za sukces firmy w zakresie innowacji. Jego członkowie nie mogą tylko wymagać od kierownika ds. nowego prwluktu. aby przychodził do nich ze wspaniałymi pomysłami. To oni są odpowiedzialni za określenie sfery działania i klasy produktu w zakresie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 975

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kluczowe czynniki decydujące o udanym wprowadzeniu nowych produktów na rynek

    Ponieważ wskaźnik niepowodzeń przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów jest wysoki, przedsiębiorstwa próbują określić, w jaki sposób można ograniczyć przypadkowość sukcesu. Jednym ze sposobów postępowania jest identyfikacja nowych produktów, które osiągnęły sukces i ustalenie wspólnych dla...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 110

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przekazywanie informacji o pozycjonowaniu przedsiębiorstwa

    Przedsiębiorstwo musi nie tylko opracować wyraźną strategie pozycjonowania, ale także skutecznie przekazać informacje o niej odbiorcom. Przypuśćmy, że wybierze ono strategie opartą na kryterium .najlepszy pod względem jakości". Informacje o jakości są przekazywane za pomocą fizycznych znaków i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /3 004

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dylemat rozwoju nowego produktu

    W warunkach ostrej konkurencji na większości rynków, przedsiębiorstwa, które nie zdołają stworzyć nowych produktów, wystawiają się na wielkie ryzyko. Posiadane przez nie produkty nie są odporne na zmiany potrzeb i gustów konsumentów, na nowe technologie, krótsze cykle życia produktów i na zwiększoną...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 522

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pozycjonowanie parków wypoczynku i rozrywki przy wykorzystaniu map percepcji

    Załóżmy, że przedsiębiorstwo tworzące parki wypoczynku i rozry wki chce założyć nowy park na obszarze Los Angeles. Celem jest przyciągnięcie turystów, którzy przyjeżdżają tu. by zobaczyć Disneyland i inne atrakcje turystyczne. Obecnie na tym terenie działa siedem parków wypoczynku i rozrywki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Aliniak Dodano /07.02.2012 Znaków /4 218

    praca w formacie txt

Do góry