Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    SYMULOWANE TESTY MARKETINGOWE

    Symulowane testy marketingowe wymagają znalezienia od 30 do i() odpowiednich osób robiących zakupy (w centrum handlowym lub gdzie indziej) i zadania im pytań doty czących znajomości marek i preferencji w odniesieniu do konkretnej klasy produktów. Osoby te są następnie zapraszane na krotki przegląd...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 265

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BADANIE FLUKTUACJI SPRZEDAŻY

    W badaniach fluktuacji sprzedaży, konsumentom, którzy otrzymują bezpłatnie produkt do wypróbowania, ponownie oferuje sie dany produkt lub produkt konkurenta po nieco obniżonej cenie. Produkt może być im ponownie oferowany od trzech do pięciu razy (nasilenie sprzedaży): przedsiębiorstwo odnotowuje. ilu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 739

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Komercjalizacja produktu

    Testowanie rynku na ogół dostarcza kierownictwu wystarczającej ilości informacji do podjęcia decyzji o wprowadzeniu nowego produktu na rynek, jeżeli przedsiębiorstwo zdecyduje się na komercjalizację, to będzie musiało ponieść największe koszty: zawrzeć kontrakt na produkcję i budowę lub wy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 452

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Testowanie rynku

    Przypuśćmy, że konsumentowi zostaną pokazane trzy obiekty: A, 13 i C. Mogą to być trzy samochody, reklamy lub nazwiska polityków. Dla pomiaru indywidualnych preferencji dotyczących tych obiektów możliwe są trzy metody: zwykłego uszeregowania, porównywania par obiektów oraz klasyfikacji przez...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 445

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój produktu

    Stworzenie udanego prototypu może zająć kilka dni, tygodni, miesięcy, a nawet lat. Zaprojektowanie nowego typu samolotu wymaga kilku lat pracy. Nawet opracowanie nowej formuły smakowej może jednak zabrać sporo czasu. Na przykład, Maxwell House, oddział General Foods odkrył, że konsumenci oczekują...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /4 619

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Szacowanie kosztów i zysków

    Po przygotowaniu prognozy sprzedaży, kierow nictwo może oszacować spodziewane koszty i zyski przedsięwzięcia. Koszty oszacowywane są przez działy: badań i rozwoju, produkcji, marketingu i finansowy. W Tabeli 13-3 przedstawione zostały przewidywane, w okresie pięciu lat. w ielkości sprzedaży, kosztów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /6 609

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Szacowanie wielkości sprzedaży

    Kierownictwo musi ustalić czy sprzedaż l^ędzie dostatecznie wysoka, aby zapewnić odpowiedni zysk. Metody szacowania wielkości sprzedaży zależą od tego czy produkt ten jest nabywany jeden raz. kupowany rzadko, czy też jest produktem nabywanym często. Sprzedaż rośnie na początku, osiąga maksimum, a...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /916

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SZACOWANIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW KUPOWANYCH CZYSTO

    Dla często nabywanego nowego produktu, sprzedający musi oszacować wielkość sprzedaży zw iązanej z powtarzaniem zakupów, jak i sprzedaży dokonywanej po raz. pierwszy. W y nika to z faktu, że w artość jednostkowa często nabywanych produktów jest niska, i że ponow ne zakupy następują wkrótce po...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 174

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rozwój strategii marketingowej

    Kolejnym zadaniem menedżera ds. nowego produktu jest opracowanie planu strategii marketingowej w celu wprowadzenia tego produktu na rynek. W kolejnych stadiach, strategia ta będzie podlegać dalszym udoskonaleniom.

    Plan strategii marketingowej składa się z trzech części. Pierwsza część określa w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /3 916

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Stosowanie analizy połączonej dla pomiaru preferencji odbiorców

    Preferencje odbiorców wobec alternatywnych koncepcji produktu można zmierzyć za pomocą coraz bardziej popularnej techniki zwanej analizą połączoną (eonjoint analysis). Jest to metoda stosowana do określania stopnia użyteczności, przypisywanego przez konsumentów różnym poziomom atrybutów produktu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 334

    praca w formacie txt

Do góry