Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Strategia poprawy jakości

    Strategia poprawy jakości ma na celu zwiększenie wartości funkcjonalnej produktu: jego trwałości, niezawodności, szybkości, smaku. Wytwórcy udaje się często wyprzedzić konkurencję przez wprowadzenie ..now ej i udoskonalonej" obrabiarki, samochodu, odbiornika telewizyjnego lub proszku do prania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /718

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Faza dojrzałości

    W pewnym momencie następuje zwolnienie tempa wzrostu sprzedaży, co sygnalizuje przejście do fazy względnej dojrzałości. Na ogół laza ta trwa dłużej niż poprzednie i stanowi wielkie wyzwanie dla zarządzania marketingowego. Większość produktów znajduje sie u Jazie dojrzałości cyklu życia i siad...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /3 170

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Faza wzrostu

    Fazę wzrostu cechuje szybka ekspansja sprzedaży. Produkt zyskuje uznanie odbiorców wcześnie akceptujących nowe wyroby i zaczyna być kupowany przez nabywców średniozamożnych. Na rynek wchodzą nowi konkurenci zachęceni perspektywą produkcji na dużą skalę i dużych zysków. Przedsiębiorstwa te...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 277

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Czy pionier rynkowy cieszy się długookresową „przewagą"?

    Przedsiębiorstwa, które planują wprowadzenie nowego produktu musza podjąć decyzję dotycząca „kolejności wejścia na rynek". Przedsiębiorstwo, które wchodzi na rynek jako pierwsze. może odnieść znaczne korzyści, ale rów nocześnie jest to ryzykowne i kosztowne. Późniejsze wejście na rynek ma sens...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /4 871

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Szybka penetracja

    Szybka penetracja polega na wprowadzeniu nowego produktu po niskiej cenie i przy wysokich nakładach na promocję. Strategia ta powinna zapewnić najszybszą penetrację rynku i największy w nim udział. Strategia ta ma uzasadnienie, gdy: rynek jest duży; brak jest świadomości istnienia produktu;...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /542

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia szybkiego zbierania śmietanki

    Strategia szybkiego zbierania śmietanki polega na wprowadzeniu nowego produktu po wysokiej cenie i przy intensywnej promoc ji. Przedsiębiorstwo żąda wysokiej ceny. aby osiągnąć potencjalnie wysoki poziom zysku jednostkowego brutto. Aby przekonać rynek o zaletach produktu, mimo wysokiego poziomu cen...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /778

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia powolnego zbierania śmietanki

    Strategia powolnego zbierania śmietanki polega na wprowadzeniu now ego produktu po wysokiej cenie i przy niskiej promocji. Wysoka cena ułatwia maksymalizację zysków jednostkowych brutto, a niskie nakłady na promcxję pozwalają na utrzymanie kosztów marketingu na niskim poziomie. Uważa się. że to...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /609

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Międzynarodowy cykl życia produktu

    Zjawisko międzynarodowego cyklu życia produktu jest jednym z czynników wyjaśniających przyczyny zainteresowania przedsiębiorstw krajowych rozwojem rynków zagranicznych. Według Wellsa: „Wiele produktów podlega cyklowi handlowemu, w którym Stany Zjednoczone są początkowo eksporterem, polem tracą swoje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /3 486

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Cykl życia produktu

    Cykl życia produktu (CŻP) jest ważnym pojęciem marketingowym umożliwiającym wgląd w dynamikę konkurencyjną produktu. Równocześnie może ono prowadzać w błąd. jeżeli nie zostanie właściwie wykorzystane. Aby w pełni zrozumieć CŻP. wyjaśnione zostanie najpierw macierzyste wobec niego pojęcie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /363

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Popytowo-technologiczny cykl życia

    Myślenie marketingowe nie powinno zaczynać się od produktu lub nawet klasy produktu, ale raczej od potrzeby. Dany produkt jest tylko jednym z wielu rozwiązań umożliwiających zaspokojenie danej potrzeby. Na przykład, ludzie zawsze odczuwali potrzebę umiejętności liczenia i potrzeba ta nasilała się...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /3 834

    praca w formacie txt

Do góry