Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    strategia globalna

    strategia globalna traktuje świat jako pojedynczy rynek. Strategia ta jest uzasadniona, gdy siły sprzyjające globalnej integracji są znaczące, zaś siły przemawiające za narodową orientacją są słabe. Przykładem jest drobna elektronika, gdzie w iększość kupujących na całym świecie akceptuje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /628

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reagowanie na japońskich konkurentów

    Chociaż amerykańskie i europejskie firmy nie zareagowały natychmiast na japońskie wyzwanie, to obecnie większość z nich wychodzi z kontrofensywą. IBM wprowadza nowe produkty. automatyzuje swoje fabryki, sprowadza części z zagranicy oraz podejmuje strategiczną współpracę z innymi firmami. Black &...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 070

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ochrona udziału w rynku

    Gdy Japończycy osiągną dominację na rynku, przybierają raczej pozycję obronną niż ofensywną. Obronną strategią Japończyków jest ciągła ofensywa poprzez rozwój produktu i pogłębianie segmentacji ry nku. Japońskie finny, chcąc utrzymać swoją przodującą pozycję, opierają się na dwóch...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /911

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budowanie udziału w rynku

    Po zaistnieniu na rynku, firmy japońskie koncentrują swoje siły na zwiększaniu udziału w tym rynku. Opierają się one na strategiach rozwoju produktu i na strategiach rozwoju rynku. Przeznaczają wiele środków na ulepszenie produktu, poprawę jego pozycji na rynku oraz jego rozpowszechnienie, dzięki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /773

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kryteria kopenhaskie

    Charakterystyka

    Kryteria kopenhaskie - kryteria, których spełnienie umożliwia państwu europejskiemu ubieganie się o członkostwo w Unii Europejskiej. Szczyt Rady Europejskiej w Kopenhadze, który miał miejsce 21 - 22 czerwca 1993 roku, określił następujące kryteria:

    osiągnięcie przez kraj kandydujący...

    Ocena / Przedmiot / Ekonomia

    Autor /Encyklopedia Zarządzania Dodano /07.02.2012 Znaków /2 260

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wybór rynku

    Zarówno rząd. jak i japońskie przedsiębiorstwa, poświęcają wiele wysiłku na wyszukanie atrakcyjnych rynków globalnych. Preferują branże globalne, które są kapitałochłonne i naukochłonne. ale które wymagają jedynie niewielkich zasobów naturalnych. Może to być: drobna elektronika, aparaty...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /748

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wchodzenie na rynek

    Japończycy wysyłają do kraju, stanowiącego docelowy rynek zespoły badawcze, które przez szereg tygodni lub miesięcy dokonują jego głębokiej oceny i wypracowują właściwą strategię. Badają i nabywają licencje zagranicznych technologii. Najpierw rozpoczynają produkcję w Japonii, gdzie tworzą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 490

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Najlepsze przedsiębiorstwa świata - firmy japońskie

    Niewielu zakwestionuje stwierdzenie, że Japończycy od czasu drugiej wojny św iatowej dokonali cudu gospodarczego. W" relatywnie krótkim czasie osiągnęli przodującą pozycje na globalnym rynku w branżach uważanych za dojrzałe i zdominowane przez niepokonanych dotychczas gigantów: samochodów. motocykli...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /2 128

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wynalezienie produktu

    Wynalezienie produktu to stw orzenie czegoś now ego. Może ono przybierać dw ie formy. W ynalazek wstecz to ponowne wprowadzenie wcześniejszych form produktu, które są dobrze dostosowane do potrzeb obcego kraju. Firma „National Cash Register" wprowadziła na rynki Ameryki Łacińskiej i Afryki dawniej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 161

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Adaptacja produktu

    Adaptacja produktu polega na dostosowaniu produktu do lokalnych warunków i preferencji. Adaptacji można dokonywać w różnym zakresie. Przedsiębiorstwo może produkować regionalna wersje swojego wyrobu, jak np. wersje zachodnioeuropejską, północnoamery kańską itp. Może ono również w ytwarzać wersje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 359

    praca w formacie txt

Do góry