Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Strategie marketingowe dla firm usługowych

    Do niedawna firmy stosowały marketing usługowy w znacznie mniejszym zakresie niż. firmy produkcyjne. Wiele firm usługowych ma bardzo niewielkie rozmiary (zakłady szewskie, zakłady fryzjerskie) i nie stosuje formalnego zarządzania czy technik marketingowych. Są także firmy świadczące profesjonalne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 618

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    UCZCIWE PAKOWANIE I ZNAKOWANIE

    Społeczeństwo zw raca uwagę na fałszywe i potencjalnie mylące opakow anie i znakowanie. Ustawa Federalnej Komisji Handlu z roku 191 -ł stwierdza, że fałszywe, mylące i zdradliwe opakowanie stanowi nieuczciwą konkurencję. Klienci zwracają także uwagę na mylące rozmiary opakowań, utrudniające...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 463

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzja o repozycjonowaniu marki

    Obojętnie jak dobra byłaby pozycja marki na rynku, firma może być zmuszona do jej repozycjonowania po jakimś czasie. Konkurent może wprowadzić nowy produkt, będący bliskim substytutem naszego i zagrozić udziałowi w rynku. Preferencje klientów mogą też ulec przesunięciu, powodując zmniejszenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 639

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dobra nabywane bez uprzedniego planowania

    Są to dobra, o których istnieniu nabywca nie wie lub nie planuje zazwyczaj ich zakupu. Nowe produkty, np. czujniki wykrywające dym i roboty kuchenne są takimi właśnie dobrami, dopóki nabywcy nie dowiedzą się o ich istnieniu dzięki promocji. Typowym pr<xluktem znanym, lecz nabywanym bez uprzedniego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /432

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ROZCIĄGNIĘCIE MARKI

    Firma może użyć istniejącej marki do firmowania nowych produktów. Armour użył swojej marki Dial dla szeregu towarów, które nie uzyskałyby bez tego dostępu do dystrybucji. Honda używa swej marki do sprzedaży tak różnych produktów jak samochody, motocykle, pługi śnieżne, kosiarki, silniki do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /3 544

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak daleko powinna sięgać globalizacja marki?

    W przeszłości firmy wybierały marki mające jakieś znaczenie w ich krajach. Kiedy później próbowały wprowadzić te produkty na nowe rynki zagraniczne stwierdzały często, że ich marka nie spełnia swego zadania. Była trudna do wymówienia, obrażliwa. śmieszna, nic nie znacząca lub już używana przez...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /5 770

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje odnośnie strategii marki

    Firma ma cztery możliwości wyboru jeśli chodzi o strategię wobec marki . Może rozwinąć istniejącą już linię produktów (dodać nowe rozmiary, smaki i inne cechy do już istniejących), rozszerzyć stosowanie marki na nowe kategorie produktów, może wprowadzić nowe marki do istniejącej już kategorii...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /781

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Płatne licencjonowanie marki

    Producenci i detaliści mogą potrzebować wielu lat i wielomilionowych wydatków, aby wytworzyć preferencje konsumentów dla swoich marek. Alternatywnym rozwiązaniem jest ..wynajęcie" nazwy, która ma magiczny wpływ na klientów. Nazwy lub symbole zbudowane już przez innych producentów , nazwiska słynnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /6 882

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje odnośnie sponsorowania marki

    Producent na kilka sposobów może rozwiązać sprawę sponsorowania marki. Produkt może być wprowadzony pod market producenta (tzw. marką ogólnokrajową), dystrybutora (deta-listy). pod tzw. marką prywatną lub oddzielne/ market zastrzeżone/ (zobacz Strategie marketingowe r-1). Producent może sprzedawać...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /1 113

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wybór strategii nadania marki

    Najpierw należy zadecydować, czy finna powinna w ogóle nadać markę produktowi. W przeszłości większość produktów była niemarkowa. Producenci i pośrednicy sprzedawali swoje towary z beczek, puszek i skrzynek bez podawania dostawcy. Nabywcy byli zależni od uczciwości dostawcy. Najstarsze przejawy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Elena Dodano /07.02.2012 Znaków /4 772

    praca w formacie txt

Do góry