Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Ustalanie ceny

    Ustalenie ceny jest problemem, gdy firma musi to zrobić po raz pierwszy. Ma to miejsce, gdy firma wyprodukuje lub nabędzie jakiś nowy produkt, kiedy dokonuje jego dystrybucji nowym kanałem lub na nowym obszarze i kiedy staje do przetargu na wykonanie jakiegoś zadania.

    Firma musi podjąć decyzję co do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /3 281

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak prowadzić dział obsługi klienta

    Każde przedsiębiorstwo musi zapew nić swojemu klientowi serwis zarówno przed, jak i po sprzedaży. Jest on najczęściej prowadzony przez dział serwisowej obsługi klienta. Jakość pracy tych departamentów różni sie czasem znacząco. Z jednej strony istnieją działy obsługi klienta, które po prostu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /2 317

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia usługi posprzedażnej

    Producenci muszą zdecydować się. w jaki sposób zaoferować klientom usługę posprzedażną. wliczając w to usługi konserwacyjne i remontowe, usługi szkoleniowe, i temu pcKlobne. Mają oni do wyboru cztery możliwości:

    1. producent zapewnia te usługi poprzez dział obsługi klienta (zobacz Pojęcia i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /4 264

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Rękojmia, gwarancja i umowy serwisowe jako narzędzia promujące sprzedaż

    Każdy sprzedawca jest odpowiedzialny za zaspokojenie standardowych albo rozsądnych oczekiwań nabywcy danego dobra. Odpowiedzialność sprzedawcy może być pisana lub niepisana. Rękojmia to formalne oświadczenie wydane przez producenta danego produktu o jego jakości. Produkty objęte rękojmią mogą być...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /8 972

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza istotności i rezultatów usługi

    Usługę klienta można ocenić według stopnia istotności jej elementów dla klientów oraz według rezultatów działania przedsiębiorstwa. Załączona tablica pokazuje w jaki sposób klienci oceniają 14 elementów (atrybutów) usługi świadczonej przez pracowników serwisowych dealera samochodowego według ich...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /4 719

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Co nabywcy samochodów myślą o dealerach?

    Theodore R. Cunningham, wiceprezes Chryslera do spraw sprzedaży i marketingu podzielił sie ostatnio z dziennikarzem The Wall Street Jowita) następującą refleksją: „Według ostatnich badań, nabywcy samochodów woleliby iść do dentysty i poddać sie lx>lesnym zabiegom niż przechodzić przez cały proces...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /4 753

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ekspansja międzynarodowa w sektorze usług: Club Med

    Club Med to filia francuskiej firmy Club Mediterranee S.A.. która osiągnęła wyjątkowy sukces rynkowy i finansowy w swej krótkiej 40-letniej historii. Gilbert Trigano otworzył pierwszą ..wioskę" Club Med w Grecji w 1955 roku, a obecnie Club Med prowadzi 104 wioski w 30 krajach.

    Sposób działania Club...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /3 173

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie jakością usług

    Jednym z podstawowych s posól xnv różnicowania firmy usługowej jest stałe dostarczanie usług o wyższej jakości niż konkurencja. Sprawą o kluczowym znaczeniu jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów docelowych, a nawet przekroczenie tych oczekiwań. Ich oczekiwania są kształtowane przez...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /2 058

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzanie różnicowaniem usług

    Usługodawcy często skarżą się na trudności przy różnicowaniu swoich usług od usług konkurencji. Początkowy sukces linii lotniczej People's Fxpress pokazał, że wiele osób przywiązywało w iększą wagę do kosztów podróży niż jakości usługi. Olbrzymi sukces stosującego upusty biura maklerskiego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /3 208

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Motywowanie pracowników by dbali o klienta: przypadek szpitali

    Pacjenci szpitala mają wystarczająco dużo kłopotów ze swą chorobą by zajmować się jeszcze złą obsługą. Bernard J. Lachner. prezes Evanston Hospital tak określił ten problem:

    jeśli lekarz, salowe lub pielęgniarki, kelner, obsługa gabinetu rentgenowskiego lub reanimacji, personel w izbie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 838

    praca w formacie txt

Do góry