Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Zróżnicowanie geograficzne cen

    Zróżnicowane geograficzne cen polega na tym. że firma decyduje o poziomie swoich cen uwzględniając różnice między regionami i krajami. Czy firma powinna żądać wyższej ceny od odległych klientów celem pokrycia kosztów wysyłki, ryzykując wypadnięcie z tego rynku? Czy firma powinna rozważyć...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /569

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wycena wprowadzająca w błąd.

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 609

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dyskryminacja cenowa

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 093

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WPŁYW CENY NA INNYCH UCZESTNIKÓW

    Zarząd musi brać również pod uwagę reakcję innych na rozważaną cenę. Jak zareagują na nią dystrybutorzy! Czy personel sprzedający będzie chętnie sprzedawał po tej cenie, czy będzie się uskarżał, że jest ona za wysoka? Jak zareagują na nią konkurenci? Czy dostawcy podniosą swoje ceny w idząc...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /595

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    POLITYKA CENOWA FIRMY

    Rozważana cena musi być zgodna z ogólną polityką cenową Finny. Aby zbudować politykę cenową, podejmować i zatwierdzać decyzje w tej kwestii, wiele firm tworzy oddzielny dział cen. Ma to na celu zagwarantowanie, że personel sprzedający operuje cenami, które są do przyjęcia dla nabywców i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /366

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WPŁYW INNYCH ELEMENTÓW MARKETING MIN NA CENĘ

    Cena końcowa musi uwzględniać jakość produktu i wydatki poniesione na jego promocję. Farris i Reibstein badając związek pomiędzy relatywną ceną. relatywną jakością i relatywną wielkością promocji dla 227 przedsiębiorstw produkujących wyroby konsumpcyjne i doszli do następujących...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 015

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY USTALANIA CEN

    Sprzedawcy powinni wziąć pod uwagę psychologię ustalania cen. a nie tylko względy ekonomiczne. Wielu nabywców traktuje cenę jako wskaźnik jakości. Kiedy Fleischmann podniósł cenę swojego ginu z $4.50 do $5.50. sprzedaż wzrosła. Ustalanie ceny przy uwzględnieniu image produktu jest szczególnie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /2 499

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    USTALANIE CENT METODĄ PRZETARGU UTAJNIONEGO

    Konkurencyjne ustalanie cen jest powszechne lam, gdzie firmy ubiegają się o kontrakt. Firma uzależnia swoją cenę raczej od oczekiwań, jak konkurencja wyceni swoją ofertę niż na sztywnej relacji do kosztów lub popytu. Firma chce uzyskać dany kontrakt, a to zwykle oznacza konieczność podania ceny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /2 049

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    USTALANIE CENY METODĄ NAŚLADOWNICTWA

    Przy ustalaniu ceny tą metodą, firma w największym stopniu opiera swoje ceny na cenach konkurencji, przykładając mniej wagi do zagadnień popytu i kosztów. Firma może żądać za swoje produkty mniej, tyle samo lub więcej niż główni konkurenci. W branżach towarów masowych o strukturze...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 410

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    METODA KOSZTU DOCELOWEGO

    Pokazaliśmy, że koszty zmieniają się wraz ze skalą produkcji i doświadczeniem przy niej zdobytym. Mogą się one zmienić również jako efekt skoncentrowanych w ysiłków projektantów , inżynierów i zaopatrzeniowców. Japończycy używają metody kosztu docelowego.8 Za pomocą badania rynku ustalają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Marchewka Dodano /07.02.2012 Znaków /1 656

    praca w formacie txt

Do góry