Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Dystrybucja wyłączna

    Polega ona na istotnym ograniczeniu liczby pośredników prow adzących towary lub usługi przedsiębiorstwa. Stosowana jest tam. gdzie producent dąży do utrzymania szerokiego zakresu kontroli nad poziomem usługi i usługami oferowanymi przez kolejnych pośredników. Często obejmuje to handel wyłączny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /880

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    RODZAJE POŚREDNIKÓW

    Jednym z zadań przedsiębiorstwa jest określenie rodzajów pośredników dostępnych na rynku i zdolnych do realizacji wytyczonych funkcji. Oto dwa przykłady:

    producent wyposażenia pomiarowego opracował urządzenie wykorzystujące fale dźwiękowe do wykry wania słabych połączeń mechanicznych w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 475

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Określanie celów i ograniczeń w kanale

    Cele kanału pow inny być określone z uwzględnieniem planowanych poziomów użyteczności. Według Bucklina, w warunkach konkurencji, uczestnicy kanału powinni rozłożyć swoje zadania w sposób umożliwiający minimalizację kosztów globalnych w kanale, przy założeniu oczekiwanych poziomów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 123

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza poziomów użyteczności oczekiwanych przez klientów

    Pierwszym krokiem w projektowaniu kanału marketingowego jest zrozumienie co. gdzie, dlaczego, kiedy, i w jaki sposób jest nabywane przez odbiorców docelowych. Pracownik działu marketingu musi zrozumieć czego oczekują klienci. Kanały oferują pięć rodzajów użyteczności:

    • dostosowanie wielkości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 584

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje dotyczące struktury kanału

    Obecnie przeanalizujemy kilka problemów, na jakie napotykają producenci podejmujący decyzje dotyczące kanału ry nku. Przy projektowaniu struktury kanałów marketingowych, producenci muszą wybierać miedzy tym co jest idealne, co jest możliwe do wykonania, i co jest osiągalne. Nowe przedsiębiorstwo...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 297

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kanały w sektorze usług

    Pojęcie kanałów marketingowych nie jest ograniczone do dystrybucji dóbr fizycznych. Producenci usług i idei również stają w obliczu problemu udostępnienia swojego produktu odbiorcom docelowym. Rozwijają oni ..systemy popularyzacji wiedzy", „systemy opieki zdrowotnej", itd. W celu dotarcia do...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 908

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Liczba szczebli w kanale

    Kanały marketingowe mogą być scharakteryzowane przez liczbę szczebli w kanale. Każdy pośrednik, który wykonuje funkcje związane z przesuwaniem produktu i prawa własności do niego. w kierunku finalnego nabywcy, stanowi szczebel w kanale. Producent i finalny nabywca są także częścią każdego kanału...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 992

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Funkcje i przepływy w kanale marketingowym

    Rolą kanału marketingowego jest przesuwanie towarów od producentów do konsumentów. Niweluje on rozbieżności dotyczące czasu, miejsca i dysponowania, które oddzielają towary i usługi od ich użytkowników. Uczestnicy kanału marketingowego pełnią szereg kluczowych funkcji i uczestniczą w realizacji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 587

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dlaczego korzysta się z usług pośredników marketingowych?

    Dlaczego producent chętnie przekazuje pośrednikom cześć funkcji związanych ze sprzedażą? Przekazanie oznacza rezygnacje z części nadzoru nad tym. w jaki sposób i komu sprzedawane są produkty. Wydaje sie w iec. że producent składa los firmy w ręce pośredników. Z drugiej strony. producenci uzyskują...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 163

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Odpowiedzi firmy

    Odwróćmy teraz pytanie, i zastanów my się, jak finna powinna zareagować na zmianę ceny zainicjowaną przez konkurenta. Na rynkach, które cechuje duża homogeniczność produktu, firma nie ma wielkiego wyboru, jak tylko dołączyć do obniżki cen zainicjowanej przez, konkurencję. Firma powinna poszukiwać...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /6 008

    praca w formacie txt

Do góry