Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Doskonalenie istniejących systemów dystrybucji

    Z czasem, kanały dystrybucji wyraźnie sie starzeją. Miedzy istniejący ni systemem dystrybucji sprzedawcy a systemem ideahtym. który zadowoliłby potrzeby i wymagania nabywców docelowych powstaje luka. Podajmy następujące przykłady: w miarę, jak coraz więcej kobiet podejmowało prace zawodowa, firma A von...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /4 386

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zręcznie działające przedsiębiorstwa zmieniają swoje kanały marketingowe w trakcie cyklu życia produktu

    Nie należy sądzić, że dany kanał marketingowy będzie dominował w ciągu całego cyklu życia produktu. Nabywcy wcześnie akceptujący nowe produkty mogą być skłonni zapłacić wyższą cenę w kanałach oferujących wysoką wartość dodaną, natomiast późniejsi nabywcy skierują się do kanałów o...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 853

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ocena uczestników kanału

    Producent powinien regularnie dokonywać oceny efektów uzyskiwanych przez, pośredników. biorąc pod uwagę takie kryteria, jak realizowana wielkość sprzedaży, średnie jx>ziomy zapasów. czas dostawy do klienta, załatwianie reklamacji dotyczących uszkodzonych i zagubionych produktów, współpraca w ramach...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 274

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Motywowanie uczestników kanału

    Aby pośrednicy jak najlepiej wykonywali swoją pracę, muszą być nieustannie do tego motywowani. Warunki, na jakich przyłączają się do kanału stanowią pewną motywację, ale musi być _____ ona uzupełniona poprzez szkolenie, nadzór i zachęty.

    Stymulowanie uczestników kanału do jak najlepszej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /6 119

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pięć źródeł władzy w zarządzaniu powiązaniami w kanale rynku

    Producenci muszą znaleźć jakieś źródło „władzy", aby uzyskać współprace ze strony pośrednika. Władza oznacza zdolność jednego uczestnika kanału do spowodowania określonego działania innego uczestnika tego kanału, co w przeciwnym wypadku nie zostałoby osiągnięte. Wśród pięciu źródeł władzy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 741

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dobór uczestników kanału

    W ramach wybranego kanału producenci różnią się zdolnością pozyskiwania wykwalifikowanych pośredników. Niektórzy producenci nie mają kłopotów z rekrutacją pośredników. Na przykład. Toyota mogła pozyskać wielu nowych dealerów dla swojego nowego Lexusa. W niektórych przypadkach, obietnica...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 939

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Tworzenie zespołu dystrybucyjnego dla produktów korporacji Epson

    Japońska korporacja Epson, wiodący producent drukarek komputerowych, przygotowywała sie do rozszerzenia swojej linii produkcyjnej o komputery. Niezadowolony z dotychczasowych dystry butorów i ich umiejętności realizacji sprzedaży do nowych typów detalistów, dyrektor generalny korporacji Kpson. Jack...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 159

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WARI NKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ UCZESTNIKÓW KANAŁU

    Producent musi określić warunki i zakres odpowiedzialności uczestników kanału. Głów nymi elementami w zbiorze czynników określających stosunki handlowe są: polityka cenowa, warunki sprzedaży, prawa do działania na dan ym obszarze oraz specyficzne usługi, jakie mogą być wykonywane przez każda...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 107

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja intensywna

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /444

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dystrybucja selektywna

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /821

    praca w formacie txt

Do góry