Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    MARKETING BEZPOŚREDNI

    Źródła marketingu bezpośredniego tkwią w marketingu zamówień pocztowych. Obecnie jednak, marketing bezpośredni polega na innych sposobach działania niż osobiste wizyty w domu lub biurze. Formy docierania do konsumentów takie jak telemarketing. marketing przez telewizję bezpośredniej reakcji i zakupy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /387

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sprzedaż bezpośrednia

    Sprzedaż bezpośrednia pojawiła sie wiele wieków temu, dzięki domokrążcom i rozrosła sie z czasem (w USA) w gałąź o sprzedaży 9 miliardów dolarów rocznie. Składa sie z ponad 600 firm sprzedających w systemach: od drzu i do drzwi (door-to-door), od biura do biura (office-to-office), spotkania w domu w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 719

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzje marketingowe w handlu detalicznym

    W dzisiejszych czasach sprzedawcy usilnie poszukują nowych strategii, aby przyciągnąć klientów. W przeszłości pozyskiwali nabywców poprzez sprzedaż towarów wyróżniających się niepowtarzalnymi cechami, dobór ciekawego asortymentu produktów, oferowanie usług o wyższej od konkurencji jakości oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /847

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Salony katalogowe

    Salony katalogowe oferują szeroki wybór wysokiej jakości, szybko schodzących, markowych towarów po cenach dyskontowych. Sprzedaż ta obejmuje przede wszystkim biżuterię, aparaty fotograficzne, walizki, zabawki i artykuły sportowe. Salony te obniżają koszty i marże, co pozwala na niską cenę i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /464

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NIESKLePOWI SPRZeDAWCY DETALICZNI

    Chociaż przytłaczająca większość towarów i usług jest sprzedawana w sklepach, pozasklepowa sprzedaż detaliczna rozwija się o wiele szybciej niż sprzedaż sklepowa i stanowi (w USA) ponad 12% całkowitej sprzedaży. Niektórzy eksperci przewidują, że przed końcem wieku aż jedna trzecia całego handlu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /383

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ORGANIZACJE SPRZEDAWCÓW DETALICZNYCH

    Pomimo, iż w iele sklepów prowadzonych jest przez niezależnych właścicieli, rośnie liczba tych, które wchodzą w skład większych organizacji i zrzeszeń. Wyróżnić można pięć typów sprzedaży zbiorowej: sieć sklepów, kooperatywy i sieci sklepów niezależnych, spółdzielnie konsumentów, organizacje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /412

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Magazyny z kartami członkowskimi

    Magazyny z kartami członkowskimi sprzedają ograniczoną ilość markowych towarów żywnościowych, odzieżowych oraz innych wybranych produktów. Bardzo wysokie zniżki przy zakupie mają klienci, którzy płacą $25-50 rocznej opłaty członkowskiej. Hurtownie te działają w olbrzymich, skromnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /991

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEPY OFF-PRICE

    Wyróżnia się trzy podstawowe typy sklepów off-price: firmowe (fabryczne). niezależne oraz magazyny z kartami członkowskimi. Sklepy fabryczne są własnością fabryk i zwykle sprzedają nadwyżki lub towary niepełnowartościowe produkowane w tych zakładach. Czasami kilka takich sklepów łączy się...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 425

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SKLEPY DYSKONTOWE

    Sklepy te sprzedają standardowe artykuły po obniżonych cenach, akceptując niższe marże, za to sprzedając większą ilość produktów. Sklepy stosujące sezonowe obniżki cen nie należą jednak do tej kategorii. Prawdziwy sklep dyskontowy cały czas sprzedaje swój towar po obniżonej cenie, oferując...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 338

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SUPERSKLEP, SKLEP UNIWERSALNY I HIPERMARKET

     Supersklepy są większe niż typowe supermarkety, posiadają powierzchnię rzędu 3 500 metrów kwadratowych i oferują swoim klientom zarówno towary żywnościowe jak i nieżyw ilościowe. Oferują one zwykle usługi takie jak: pranie, naprawa obuwia, przyjmują zapłatę czekami, prowadzą mini-bary z tanimi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 176

    praca w formacie txt

Do góry