Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Nowe narzędzie dla detalistów: koncepcja bezpośredniej rentowności produktu (BRP)

    Detaliści stosują w coraz szerszym zakresie narzędzie zwane bezpośrednia rentownością produktu, które służy do oceny zysku osiąganego z wprowadzenia i sprzedaży nowego produktu. Narzędzie to pozwala detaliścic na określenie kosztów handlowych od momentu dotarcia towaru cło magazynu detalisty, aż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 967

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Pizza Hut stara się panować nad swoją siecią franchisingową

    Zarządzanie systemem franchisingowym stanowi poważny problem dla franchisedawcy. Coca-Cola ma przy różnych okazjach konflikty- ze swoimi partnerami. Supercut, sieć salonów kosmetycznych, zmagał się z rewoltą swoich franchisebiorców dotyczącą polityki zarządzania. Faktem jest, że interesy obu stron w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /4 667

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KONGLOMERATY HANDLOWE

    Konglomeraty handlowe są fonną korporacji, która łączy w sobie kilka zróżnicowanych branż, mającą wspólnego właściciela, a także charakteryzującą się znaczną integracją w zakresie dystrybucji i zarządzania.3 Do bardziej znanych przykładów w USA należą: Federated Department Stores, Allied...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 358

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO

    W ciągu ostatnich 5 lat najszybciej rozw ijającym sie system franchisingowym jest Subway Sandwich Shops: liczba franchisebiorców w zrosła na całym świecie z 1 750 do 7 (XX). Jednym ze źródeł sukcesu jest niska opłata wstępna ($45 000 - $70 000). która jest niższa niż opłaty w 70% innych systemów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 967

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    SPÓŁDZIELNIE KONSUMENTÓW

    Właścicielami spółdzielni są ich klienci. Organizacje tego typu tworzone są przez mieszkańców danej okolicy, którzy stwierdzili, że ich miejscowe sklepy nie oferują produktów dobrej jakości, nie świadczą satysfakcjonującego poziomu usług lub mają zbyt wysokie ceny. Mieszkańcy zbierają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /631

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacje franchisingowe

    Organizacje te to porozumienia kontraktowe, pomiędzy fran-chisedawcą (wytwórcą, hurtownikiem, organizacją sprzedającą usługi) a franchisebiorcą-koncesjobiorcą (niezależny podmiot gospodarczy, który kupuje prawo własności lub zarządzania jedną lub wieloma jednostkami systemu franchisingowego)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 611

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sieć sklepów

    Sieć sklepów to dwa lub więcej sklepów. które mają wspólnego właściciela, są zarządzane i kontrolowane centralnie i prowadzą podobny asortyment towarów. Sieć sklepów występuje we wszystkich rodzajach handlu detalicznego, ale najsilniejsze są sieci domów handlowych, sklepów spożywczych, aptek...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /915

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KOOPERATYWY I SIECI SKLEPÓW NIEZALEŻNYCH

    Rosnąca rywalizacja niezależnych sklepów z sieciami wyłoniła dwa typy organizacji. Pierwszy z nich to sieć sklepów niezależnych, która składa sie z grupy niezależnych sklepów sponsorowanych przez hurtow nika, dzięki czemu sklepy zrzeszone prowadzą wspólny zakup towarów i wspólną polityką...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /853

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ORGANIZACJA SPRZEDAŻY (BUYING SERVICE)

    Jest to szczególnego rodzaju system sprzedaży, w którym klientami są pracownicy dużych organizacji, jak szkoły, szpitale lub instytucje rządowe uprawnione do kupowania towarów u wybranych sprzedawców detalicznych ze zniżką. Na przykład, dana osoba dokonuje zakupu kamery wideo ze zniżką na podstawie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /631

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    AUTOMAIY DO SPRZEDAŻY

    Automaty nadają się do sprzedaży całej gamy towarów codziennego użytku, takich jak: papierosy, napoje, słodycze, kosmetyki, przekąski, drobne potrawy na gorąco, zeszyty, płyty, filmy do aparatów fotograficznych, podkoszulki, pasty do obuwia, a nawet robaki na ryby. W Japonii nowoczesne automaty...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 977

    praca w formacie txt

Do góry