Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Cel dystrybucji

    Wiele firm twierdzi, że podstawowym celem dystrybucji jest dostarczanie odpowiednich towarów, do odpowiednich miejsc, w odpowiednim czasie i po najniższym koszcie. Niestety, jest to tylko częściowa prawda. Nie ma bowiem takiego systemu dystrybucji, który potrafiłby jednocześnie maksymalizować poziom usług...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 860

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota dystrybucji towarów

    Dystrybucja to zorientowana na osiąganie zysku działalność olyejmujaca planowanie, realizacje i kontrole fizycznego przepływu materiałów i finalnych produktów z miejsca pochodzenia (produkcji> do miejsca ich zbycia. Celem dystrybucji jest zarządzanie łańcuchami dostaw, czyli przepływami wartości od...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 327

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing kompleksowy

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /696

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DECYZJE DOTYCZĄCE LOKALIZACJI

    Hurtownicy wynajmują zwykle pomieszczenia o niskich czynszach i kosztach eksploatacji. Jednocześnie systemy obiegu towarów i opracowywania zamówień pozostają na ogół w tyle za istniejącymi możliwościami technologicznymi. Nowocześnie zorganizowani hurtownicy prowadzą badania procedur dostarczania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 327

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategie najlepszych hurtowników-dystrybutorów

    McCammon. Lusch i ich współpracownicy przeanalizowali działalność dziewięćdziesięciu siedmiu najlepiej prosperujących hurtowników-dystrybutorów. aby poznać ich kluczowe strategie w dążeniu do osiągnięcia przewagi nad konkurencją. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić dwanaście rodzajów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /4 057

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOBÓR ASORTYMENTU PRODUKTÓW i USŁUG

    „Produktem" hurtownika jest jego asortyment. Sprzedawcy hurtowi są pod ciągłym naciskiem, aby prowadzić pełen asortyment tow arów i utrzymywać odpowiednio dużą ilość towarów w magazynach gotowych do natychmiastowej dostawy. Może to jednak zmniejszyć zyski. W dzisiejszych czasach hurtownicy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /822

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Handlowcy prowizyjni

    Handlowcy prowizyjni to agenci, którzy biorą towar w fizyczne władanie i negocjują warunki sprzedaży. Zwykle nie są zatrudniani na długi okres. Najczęściej wykorzystywani są w rolnictwie przez farmerów, którzy nie chcą sami sprzedawać swych produktów rolnych, a nie należą do spółdzielni...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /614

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Agenci ds. sprzedaży

    Agenci ds. sprzedaży posiadają uprawnienia do sprzedaży wszelkich wyrobów producenta. Sam producent natomiast albo nie jest zainteresowany działalnością handlową, albo uważa, że nie ma do tego odpowiednich kwalifikacji. Agent ds. sprzedaży przejmuje obowiązki działu sprzedaży i wpływa na ceny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /593

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Agenci ds. zakupu

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /515

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Agenci producentów

    Agenci producentów reprezentują zwykle dwóch lub trzech producentów uzupełniających się branż towarowych. Agenci producentów wchodzą w formalne, pisemne porozumienia z producentami dotyczące polityki cen. terytorium działania, procedury zamawiania i doręczania towarów, gwarancji oraz. wysokości...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 130

    praca w formacie txt

Do góry