Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Decyzje dotyczące promotion mix

    Przedsiębiorstwa stoją przed zadaniem podzielenia całkowitego budżetu promocji na pięć narzędzi promocji - reklamę, promocję sprzedaży, marketing bezpośredni, public relations i personel sprzedaży. W ramach jednej gałęzi, przedsiębiorstwa mogą poważnie różnić się w sposobie alokacji środków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 619

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    METODA ZAŁOŻONEGO CELU

    Metoda założonego celu dopinguje specjalistów marketingu do określenia budżetu promocji poprzez zdefiniowanie wyraźnych celów i określenie zadań, które muszą być wykonane, aby osiągnąć dane cele oraz oszacowanie kosztów wykonania tych zadań. Suma tych kosztów to proponowany budżet promocji.

    Ule...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 312

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    METODA NAŚLADOWANIA KONKURENCJI

    Niektóre przedsiębiorstwa ustalają swój budżet promocji tak. aby osiągnąć siłę głosu równą konkurecji. Tę metodę ilustruje pytanie dyrektora pewnej firmy skierowane do organizacji branżowej: „czy macie jakieś informacje, jak firmy budow lane określają wielkość swego budżetu reklamy".2-1...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 272

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    METODA PROCENTU OD WIELKOŚCI SPRZEDAŻY

    Wiele firm ustala wielkość swoich wydatków na promocję jako określony procent sprzedaży (bieżącej lub planowanej) lub kosztów sprzedaży. Dyrektor jednego z przedsiębiorstw kolejowych powiedział: ..ustalamy poziom naszych wydatków na następny rok pierwszego grudnia poprzedza-jącego roku. Tego dnia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 091

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    METODA „NA CO NAS STAĆ"

    Wiele firm ustala wysokość budżetu promocji szacując swoje możliwości. Jeden z przedsiębiorców wyjaśnił powody stosowania tej metody następująco: ..Bo jest prosta. Najpierw, udaję się na górę do księgowego i pytam ile może nam dać pieniędzy w tym roku. Odpowiada mi, że półtora miliona...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /800

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Przedsiębiorstwa farmaceutyczne korzystają z wielu kanałów, aby dotrzeć do lekarzy

    Przedsiębiorstwa farmaceutyczne mają poważny problem. Ich sprzedawcy, dobrze opłacani absolwenci wyższych uczelni, rzadko kiedy są w stanie zająć lekarzom więcej niż 10 minut. Ich prezentacja musi być lapidarna, szybka i przekonywająca. Sprawia to, że wizyty przedstawicieli handlowych firm...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 724

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Transport

    Wybór środków transportu ma znaczny wpływ na cenę produktów, terminową dostawę do odbiorcy oraz na stan towarów po przetransportowaniu. Wszystko to zaś decyduje o zadowoleniu klientów.

    Dostawy towarów odbywają sie za pomocą jednego z pięciu środków transportu: kolei, samolotów, ciężarówek, statków i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /2 290

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Magazynowanie

    Każda firma musi magazynować swój towar, gdy czeka on na sprzedaż. Jest to konieczne, gdyż cykl produkcyjny rzadko pokrywa się z cyklem konsumpcji. Wiele artykułów rolnych jest produkowanych sezonowo, podczas gdy zapotrzebowanie na nie jest równomierne w ciągu roku.

    Firma musi zdecydować, ile punktów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /3 081

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zapasy

    Gospodarka zapasami ma ogromny wpływ na jakość świadczonych usług. Sprzedawcy chcieliby, aby stan zapasów w magazynie pozwalał na natychmiastowa realizacje zamówień. Jednak dla firmy nie jest to opłacalne. Im poziom zapasów bardziej zbliża się do 100% zapotrzebowania rynku, tym gwałtowniej rosną...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /5 896

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Obsługa zamówień

    Proces dystrybucji zaczyna sie od zamówienia klienta. Współczesne przedsiębiorstwa starają sie skrócić cykl zamówienie - płatność, to znaczy czas jaki upływa od złożenia zamówienia do zapłaty. Na cykl ten składa sie szereg faz: przekazanie zamówienia przez sprzedawcę, przyjęcie zamówienia i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Melon Dodano /08.02.2012 Znaków /1 172

    praca w formacie txt

Do góry