Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Reklama nakłaniająca

    Reklama nakłaniająca staje się istotna w stadium konkurencyjnym, kiedy celem przedsiębiorstwa jest stworzenie popytu na ściśle określoną markę produktu. Większość reklam należy właśnie do tej kategorii. Na przykład, Chivas Regal zaczęła przekonywać konsumentów, że jest ona źródłem...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 323

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama informacyjna

    Reklama informacyjna używana jest przede wszystkim wobec produktu w jego p<xzątko-wym stadium, kiedy celem jest tworzenie popytu podstawowego. Tak więc, producenci np. jogurtu na początku musieli poinformować konsumentów o zawartych w nim składnikach odżywczych i o wielu jego możliwych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /324

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia „push" kontra strategia „pult"

    >

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /968

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Fazy cyklu życia produktu

    W fazie wprowadzenia, reklama i publicity mają wysoką skuteczność oddziaływania, przy równoczesnym ogromnym znaczeniu promocji sprzedaży w przekonywaniu konsumentów do wypróbowania pr<xluktu i sprzedaży osobistej w rozszerzaniu zasięgu dystrybucji.

    W fazie wzrostu, działanie wszystkich narzędzi...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /992

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak funkcjonuje agencja reklamowa?

    Madison Avenue to nazwa znana większości Amerykanom. Jest to ulica w Nowym Yorku, gdzie znajduje się kilka central największych agencji reklamowych. Jednakże większość z dziesięciu tysięcy amerykańskich agencji znajduje się poza Nowym Jorkiem. Każde miasto w USA ma przynajmniej jedna, niekiedy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /5 599

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Sprzedaż osobista

    Sprzedaż osobista jest najskuteczniejszym narzędziem promocji w pewnych fazach procesu zakupu, szczególnie przy tworzeniu preferencji i przekonania nabywców oraz w fazie podjęcia akcji. Powodem są trzy cechy charakterystyczne różniące sprzedaż osobistą od reklamy:

    • osobista konfrontacja; sprzedaż...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 402

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing bezpośredni

    • niepubliczny charakter; przekaz kierowany jest zazwyczaj do określonej osoby i nie dociera do innych osób.

    • wysoka wiarygodność, ogólne wiadomości wydaja się odbiorcom bardziej autentyczne i godne zaufania niż reklama.

    • zaskoczenie: działanie public relations może dotrzeć do wielu klientów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 046

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Promocja sprzedaży

    Pomimo iż narzędzia promocji sprzedaży - kupony, konkursy, premie itp., znacznie różnią się, można wyodrębnić trzy wspólne cechy charakterystyczne:

    • komunikacje; przyciąga uwagę i zwykle dostarcza informacji, które kierują nabywcę do produktu.

    • bodźce; zawierają ulgi, zachęty i bodźce, które...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /881

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama

    • publiczna prezentacja: reklama jest publicznym środkiem przekazu. Jej publiczny charakter nadaje danemu produktowi pewne właściwości i sugeruje określony standard oferty, ponieważ wiele osób otrzymuje taki sam przekaz, nabywcy wiedzą, że ich motywy zakupu zostaną publicznie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 266

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Jak przedsiębiorstwa naprawdę ustalają wielkość nakładów na promocję?

    Chociaż przedsiębiorstwa mogą przy określaniu budżetu na marketing osiągać korzyści ze stosowania teorii i modeli marketingowych, większość z nich przy określaniu tych nakładów przechodzi przez proces, który tylko częściowo ma charakter racjonalny, częściowo zaś polityczny lub całkowicie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 486

    praca w formacie txt

Do góry