Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Badanie efektu komunikacyjnego

    Badanie efektu komunikacyjnego ma na celu określenie, czy reklama w zakresie komunikacji jest efektywna. Tak zwane testowanie treści reklamy (copy testing) może odbywać się zanim reklamy skieruje się do mediów oraz po jej wydrukowaniu bądź wyemitowaniu.

    Istnieją trzy główne metody testowania reklamy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 379

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    PLANOWANIE W SKALI MAKRO

    Osoba zajmująca się planowaniem reklamy musi podjąć decyzję, jak rozłożyć reklamę w czasie w odniesieniu do sezonowości i trendu w danej branży. Przypuśćmy, że 70% sprzedaży pewnego produktu przypada na miesiące od czerwca do września. Firma ma trzy możliwości. Może dostosować wydatki...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 119

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    KRYTERIUM „KOSZTU NA TYSIĄC JEDNOSTEK"

    Osoby zajmujące się doborem mediów kalkulują koszt dotarcia środka reklamy do tysiąca osób. Jeżeli całostronicowa. kolorowa reklama w Aeusu eeku kosztuje $84 000 i tygodnik ten jest czytany przez 3 min osób, to koszt dotarcia do każdego tysiąca osób wynosi w przybliżeniu $28. Ta sama reklama w Business...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 188

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dokonywanie wyboru środków reklamy

    Przed osobą decydującą o ich wyborze stoi ogromna ilość różnych możliwości:

    istnieje ponad 4 tys. czasopism dla osób o różnych zainteresowaniach. Oznacza to. że przez reklamę umieszczaną w czasopismach można z powodzeniem dotrzeć do ludzi z konkretnymi zainteresowaniami, jednakże trudno byłoby...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 363

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Nieustanne poszukiwania nowych mediów (nośników reklamy)

    Media tak jak inne produkty i usługi przechodzą przez wyraźnie określone fazy cyklu życia. Każde nowe medium -gazety, czasopisma, radio, filmy, telewizja - mają okresy dominacji. po których następuje faza spadku. Starsze media nie zamierają, lecz utrzy mują się na pewnym poziomie, od czasu do czasu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 318

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Niektóre problemy stosowania reklamy

    Większość przedsiębiorstw przywiązuje dużą wagę do otwartego i uczciwego przekazywania informacji. Lecz zdarzają się również pewne nieprawidłowości. Dlatego też, w USA opracowano ścisłe zasady prawne regulujące nadawanie reklam.

    Z mocy prawa, przedsiębiorstwa muszą unikać reklamy fałszywej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 684

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ocena przekazów reklamowych i ich selekcja

    Osoba odpowiedzialna za reklamę musi dokonać oceny alternatywnych przekazów reklamowych. Dobry przekaz akcentuje zw ykle jedną najważniejszą dla sprzedaży cechę produktu, nie dając jednocześnie zbyt dużo informacji o produkcie. Mogłoby to uczynić przekaz niejasnym, a przez to zmniejszyć...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 338

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Tworzenie przekazu reklamowego

    Treść przekazu dotycząca pr<xluktu powinna być w zasadzie tak dobrana, aby stanowiła część koncepcji rozwoju produktu; wyraża ona główną korzyść z danej marki dla potencjalnego klienta. Nawet w obrębie tej koncepcji mamy do wyboru kilka wariantów przekazu. Poza tym osoby zajmujące się reklamą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 159

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Reklama przypominająca

    Reklama przypominająca jest szczególnie ważna w stadium dojrzałości produktu. Jej celem jest ciągłe przypominanie o jego istnieniu. Celem drogich, kolorowych reklam Coca-Coli zamieszczanych w czasopismach, nie jest informowanie, czy zachęcanie, lecz właśnie przypominanie. Formą pokrewną reklamy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /613

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Wysokość budżetu na reklamę

    Po określeniu celów, przedsiębiorstwo może przejść do ustalenia budżetu na reklamę każdego produktu. Rola reklamy polega na przesunięciu krzywej popytu w górę. Przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć określone cele dotyczące sprzedaży wydając określoną kwotę. Ale skąd przedsiębiorstwo wie. że...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 383

    praca w formacie txt

Do góry