Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Tworzenie marketingowej bazy danych

    Większość przedsiębiorstw jeszcze nie stosuje marketingu opartego na bazach danych, który jest o wiele bardziej złożony od prostego marketingu bezpośredniego. Marketing ten posługuje się technologią bazy danych oraz wyszukanymi technikami analitycznymi łącząc to z metodami marketingu bezpośredniego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 712

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZAKUPY ELEKTRONICZNE

    Ten sposób robienia zakupów przybiera dwie formy. Pierwsza z nich to wideotekst - jest to dwukierunkowy system łączący poprzez kable lub linie telefoniczne odbiorniki telewizyjne konsumentów z komputerowymi bankami danych sprzedawców.

    Dzięki w ideotekstow i konsument może korzystać z komputerowego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 537

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ZAKUPY Z AUTOMATU

    Niektóre firmy zaprojektowały automaty umożliwiające składanie zamówień przez klientów (nie należy ich mylić z automatami do sprzedaży np. piwa) i umieściły je w domach towarowych, na lotniskach i w innych miejscach. Na przykład, przedsiębiorstwo obuwnicze Florsheim Shoe umieściło takie automaty w...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 220

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING TELEWIZYJNY BEZPOŚREDNIEJ REAKCJI

    Zarówno telewizja sieciowa, jak i kablowa, jest rozwijającym się nośnikiem marketingu bezpośredniego. Telewizja, dla wspierania zbytu produktów może być użyta na dwa sposoby. Pierwszym jest zastosowanie reklamy bezjx>śred niej reakcji. Osoby specjalizujące się w tej dziedzinie prezentują na antenie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 246

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Telemarketing

    Telemarketing stał się masowym narzędziem marketingu bezpośredniego. Szacuje się. że przedsiębiorstwa w 1991 roku wydały $234 mld na opłaty za rozmowy telefoniczne, wspomagające sprzedaż produktów i usług. Telemarketing rozwinął się w późnych latach 60-ych w raz z wprowadzeniem krajowych i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 148

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING POCZTY BEZPOŚREDNIEJ

    Marketing poczty bezpośredniej obejmuje bardzo szeroką działalność. w której obroty sięgają dziesiątków miliardów dolarów. Specjaliści od marketingu bezpośredniego wysyłają materiały - listy, ulotki, foldery i innych „sprzedawców na skrzydłach". Niektóre firmy wysyłają taśmy magnetofonowe i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 117

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    MARKETING KATALOGOWY

    Specjaliści od marketingu katalogowego w USA wysyłają pocztą ponad 12,4 mld egzemplarzy, ponad 8 5(X) różnych katalogów rocznie. Przeciętne gospodarstwo domowe otrzymuje co najmniej 50 katalogów rocznie. Katalogi są wysyłane przez wielkich detalistów: Sears. J.GPenney, Spiegel - prowadzą pełny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 978

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Istota, rozwój i zalety marketingu bezpośredniego

    Na przestrzeni lat pojęcie marketingu bezpośredniego nabrało nowego znaczenia. Początkowo pojęcie to oznaczało po prostu formę marketingu, w której produkty lub usługi przekazywane były od producenta do konsumenta bez pośrednich kanałów dystrybucji. W tym znaczeniu z marketingu bezpośredniego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /4 757

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Marketing bezpośredni

    Większość przedsiębiorstw w sprzedaży swoich produktów i usług opiera się przede wszystkim na reklamie, promocji sprzedaży i sprzedaży osobistej. Wykorzystują one reklamę, aby wytworzyć świadomość i zainteresowanie klientów, promocję sprzedaży, by dostarczyć bodźca do dokonania zakupu oraz...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 785

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Decyzja o geograficznej alokacji reklamy

    Przedsiębiorstwo musi zdecydować nie tylko o rozłożeniu reklamy w czasie, ale też o jej geograficznej alokacji. Firma dokonuje „zakupu krajowego", gdy umieszcza reklamę w ogólnokrajowej sieci telewizyjnej lub czasopismach ogólnokrajowych. Jeśli kupuje reklamy w stacjach lokalnych lub w lokalnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 010

    praca w formacie txt

Do góry