Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Szczeble w przedsiębiorstwie

    Problemy wdrażania marketingu mogą występować na trzech szczeblach. Pierwszy szczelni służy skutecznej realizacji funkcji marketingu. Na tym szczeblu należy na przykład, odpo-wiedzieć na pytanie, w jaki sposób przedsiębiorstwo może skłonić swoją agencję reklamową do opracowania bardziej twórczej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /741

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DZIAŁ FINANSOWY

    Kierownicy działu finansowego szczycą sie umiejętnością oceny wpływu różnych działań na wielkość zysku. Gdy dochodzi do wydatków na marketing czuja się sfrustrowani. Kierownicy działu marketingu domagają sie znacznych środków na reklamę, promocję sprzedaży i personel, nie mogąc udowodnić...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 470

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DZIAŁ KRKDYTOWY

    Urzędnicy z działu kredytowego oceniają sytuację finansową potencjalnych klientów i odmawiają kredytu lub ograniczają jego wysokość mniej wiarygodnym klientom. Uważają oni. że dział marketingu sprzedałby wszystkim, nawet tym, którzy nie gwarantują płatności. Pracownicy działu marketingu z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /709

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DZIAŁ PRODUKCJI

    Ludzie z działu produkcji są odpowiedzialni za to, aby fabryka w ytw arzała właściwe produkty, we właściwych ilościach, we właściwym czasie i po odpowiednich kosztach. Ich pracy towarzyszą problemy wynikające z awarii maszyn, braku zapasów oraz sporów z pracownikami. Postrzegają oni pracow ników...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 960

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Powiązania działu marketingu z innymi działami

    Poszczególne działy funkcjonalne powinny harmonijnie współdziałać w kierunku osiągnięcia celów nadrzędnych firmy. W praktyce, stosunki między działami często charakteryzują się ostrą rywalizacją i wzajemnym brakiem zaufania. Podłożem tych konfliktów są różnice zdań w kwestii tego. co jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 695

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ORGANIZACJA ZARZĄDZANIA RYNKIem

    Wiele firm sprzedaje swoje produkty na różnych rynkach. Na przykład. Smith Corona sprzedaje swoje elektryczne maszyny do pisania na rynku konsumenta, rynku przedsiębiorstw i rynku instytucji rządowych. U.S. Steel sprzedaje stal dla kolei, budownictwa i sektora użyteczności publicznej. Kiedy klienci mają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /3 657

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Regionalizacja - przemijająca moda czy nowa era w marketingu?

    Przez większą cześć XX wieku, duże przedsiębiorstwa wytwarzające dobra konsumpcyjne trzymały się ściśle dwóch zasad marketingu masowego: standaryzacji produktowej i identyfikacji ogólnokrajowej marki towaru. Wprowadzały one na rynek ten sam zestaw produktów mniej więcej w ten sam sposób w całym...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /6 884

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    NOWOCZESNY DZIAŁ MARKETINGU

    Chociaż od wiceprezesów ds. sprzedaży i marketingu oczekuje się. aby pracowali harmonijnie, ich stosunki są niekiedy napięte i znaczone brakiem zaufania. Wiceprezes ds. sprzedaży oburza się na wysiłki mające na celu zmniejszenie roli personelu sprzedaży w marketing mix. Z kolei wiceprezes ds...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /1 390

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Ludzie marketingu i sprzedawcy: zderzenie kultur

    Ludzie marketingu to nowy rodzaj uczestników gry rynkowej. Nie należy ich mylić ze sprzedawcami, choć wielu pochodzi z działów sprzedaży. Awans sprzedawcy do działu marketingu niekoniecznie sprawia, że staje on się człowiekiem marketingu. W rzeczywistości, między tymi dwoma profesjami istnieje...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /2 275

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja marketingu

    Przez lata marketing rozw inął się z prostej funkcji sprzedaży do złożonej grupy działań, nie zawsze ściśle wzajemnie powiązanych lub luźno powiązanych z niemarketingowymi działaniami firmy. Powstają pytania co do relacji między kierownikami działu marketingu w centrali przedsiębiorstwa a...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /Malina Dodano /08.02.2012 Znaków /731

    praca w formacie txt

Do góry