Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Opracowanie podstaw systemu informatycznego

    Jak wspomniano wcześniej, jednym z podstawowych warunków wdrożenia logistycznej strategii w przedsiębiorstwie jest wprowadzenie technologii informatycznej jako efektywnego narzędzia zbierania i przetwarzania informacji. W niniejszym podrozdziale przedstawiono kolejne kroki, jakie należy wykonać, aby...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Nortug Dodano /20.03.2013 Znaków /13 618

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Definicje i cele systemów

    Jest wiele definicji systemu, niektóre z nich zostały przedstawione niżej. Według I.G. Wilsona system to:

    (...) regularny lub uporządkowany zespół składników lub części w połączonych lub wzajemnie od siebie uzależnionych seriach lub w całości.

    Albo inaczej:

    (...) jest to grupa składników lub...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Nortug Dodano /20.03.2013 Znaków /9 758

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Systemy zarządzania a obieg informacji

    Ilość informacji przepływającej pomiędzy działami zależy w dużym stopniu od dyrekcji zakładu. Dużym przedsiębiorstwom państwowym została narzucona struktura oraz ilość niezbędnej informacji, jaka musiała być przesyłana do jednostek nadrzędnych: dawnych zjednoczeń i ministerstw, a także dla...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Nortug Dodano /20.03.2013 Znaków /3 476

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Stanowiska i związane z nimi kompetencje w przedsiębiorstwie

    Wraz ze zmianami strukturalnymi dokonującymi się w gospodarce pojawiają się nowe rodzaje stanowisk lub też poprzednio znanym stanowiskom nadaje się nowe, a czasami rozszerzone znaczenie, co jest widoczne w ogłoszeniach prasowych. Kilka z nich zostanie omówione.

    Organizator przedsiębiorstwa tworzy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Nortug Dodano /20.03.2013 Znaków /16 530

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    System informacyjny w przedsiębiorstwie

    Przez system informacyjny w przedsiębiorstwie rozumie się przepływ odpowiednio ukierunkowanej i wyselekcjonowanej informacji pomiędzy oddziałami i wydziałami struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, w celu zapewnienia bieżącej rejestracji zjawisk oraz kontroli działań i ich zgodności z...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Nortug Dodano /20.03.2013 Znaków /9 031

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Zarządzania kapitałami przedsiębiorstwa

    Podstawowym elementem mającym wpływ na zadania produkcyjne są kapitały, jakie posiada do dyspozycji przedsiębiorstwo. Stąd głównym celem zarządzania kapitałami firmy jest maksymalizacja jej wartości rynkowej, na drodze osiągania najwyższego zysku z zainwestowanych środków kapitałowych, przy...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Nortug Dodano /20.03.2013 Znaków /7 189

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Doradztwo organizacyjne - WSPÓŁPRACA MENEDŻERA Z DORADCAMI

    Doradztwo organizacyjne przynosi przedsiębiorstwu korzyści, gdy obie strony są kompetentne: konsultanci w zakresie wykonywanych usług doradczych, natomiast klienci (dyrektorzy, a także specjaliści w przedsiębiorstwie) w sposobach wykorzystania pracy konsultantów.

    Dyrektor, będący zleceniodawcą lub...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Nortug Dodano /20.03.2013 Znaków /16 381

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Problemy przy ustanawianiu skutecznych systemów kontroli

    Większość osób odczuwa przynajmniej trochę niechęci wobec perspektywy obserwacji ich pracy i informowania o niej innych. Jak zauważyliśmy, jeśli instrumenty kontrolne są typu sterującego, a informacje o wykonaniu celu są przekazywane kontrolowanym, niechęć do kontroli często słabnie, a nawet...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Dale Dodano /20.03.2013 Znaków /2 599

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kontrola w organizacji

    Kontrola jest kluczem do osiągnięcia efektywności organizacji. Istnieje wiele sprzecznych poglądów na najlepszy sposób kierowania organizacją. Jednakże zarówno teoretycy, jak i praktycy zgadzają się co do tego, że dobre kierownictwo potrzebuje skutecznej kontroli. Kombinacja dobrze zaplanowanych...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Dale Dodano /20.03.2013 Znaków /14 170

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Kółka jakości w przedsiębiorstwie

    Kółka jakości utworzone zostały przez pracowników w celu ułatwienia komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, między innymi w celu lepszej realizacji funkcji kontrolnej w zakresie jakości, tzn.:

    -    promowania zainteresowania pracą,

    -    inspirowania do bardziej efektywnej pracy zespołowej,

    -...

    Ocena / Przedmiot / Zarządzanie

    Autor /Dale Dodano /20.03.2013 Znaków /6 135

    praca w formacie txt

Do góry