Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    AUTOMAT SPRZEDAŻOWY

    Wrzutowe urządzenie techniczne w formie przestawnej szafy lub gablotyumożliwiające nabycie za określoną gotówkę (w bilonie) popularnych artykułówżywnościowych (porcjowanych i opakowanych), używek, napojów oraz wy-branych artykułów nieżywnościowych powszechnego użytku (standardowych,o powszechnie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /782

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ANALIZA WARIANCJI

    Metoda weryfikacji hipotez statystycznych dotyczących porównywania średnichpochodzących z więcej niż dwóch —> prób. Testy a.w. pozwalają na sprawdzenie,czy pewne —> czynniki, którymi można dowolnie manipulować w toku —> eks-perymentu, wywierają wpływ na kształtowanie się średnich wartości bada-nych —>...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /767

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ANALIZA RYNKÓW ZAGRANICZNYCH

    Rozpoznanie struktury i mechanizmów określonego rynku zagranicznego orazocena stanu i rozwoju jego elementów. Przedmiotem a.r.z. są potencjalne lubrzeczywiste z.r. zakupu (importowe) i sprzedaży (eksportowe). A.r.z. możnaklasyfikować wg różnych kryteriów, m.in. wg: zakresu przedmiotowego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /437

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ANALIZA MOCNYCH I SŁABYCH STRON

    Metoda identyfikacji i oceny wartości czynników (elementów zasobów) istotnychz punktu widzenia oceny —> siły konkurencyjnej (potencjału) przedsiębiorstwa.Celem a. jest zidentyfikowanie atutów (m.s.) i słabości przedsiębiorstwa (s.s.)oraz określenie jego kompetencji (predyspozycji) w zakresie prowadzonej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 172

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ANALIZA PORTFELOWA

    Metoda wyznaczania i oceny pozycji analizowanych elementów (jednostekgospodarczych, produktów, papierów wartościowych) względem głównychzmiennych, determinujących decyzje dotyczące kształtowania optymalnej struk-tury zestawu (portfela) tych elementów. Początkowo a.p. była stosowana jakonarzędzie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 547

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ANALIZA PROFILOWA

    Analiza graficzna wyników skalowania postaw i preferencji, oparta na średnichlub medianach ocen obliczanych oddzielnie dla każdej skali i połączonych ze sobąza pomocą linii osobno dla każdego obiektu lub —> respondenta. Linie te tworząprofile polaryzacji charakteryzujące postawy i -> preferencje wobec...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /419

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza dyskryminacji

    Metoda określania najbardziej istotnych zmiennych wpływających na zróż-nicowanie obiektów w obrębie poszczególnych grup. Zmienna zależna w a.d. jestzmienną klasyfikacyjną mierzoną na —> skali nominalnej, natomiast zmienneniezależne — zwykle na —> skali przedziałowej. Jeśli jakiekolwiek...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /461

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Aida

    Model w -»psychologii reklamy, który obrazuje cztery zasadnicze etapykontaktu potencjalnego nabywcy z reklamą. A. jest skrótem angielskich słów:Attention, Interest, Desire, Action, oznaczających: zwrócenie uwagi, wzbudzeniezainteresowania, chęć (życzenie) zakupu i zakup (akcja, działanie). Formułę...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /412

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ANALIZA KONKURENCJI

    Dziedzina badań strategicznych przedsiębiorstwa dotycząca analizy jego otocze-nia konkurencyjnego (przemysłowego, sektorowego), czyli rynku jednego produ-ktu lub grupy produktów o podobnym znaczeniu. Opiera się na założeniuwystępowania trzech grup cech charakterystycznych tego otoczenia: jego struk-tury...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 747

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    AlDCAS

    Model w —> psychologii reklamy, który obrazuje oddziaływanie reklamy i fazypostępowania nabywcy na rynku. A. jest skrótem angielskich słów: Attention,Interest, Desire, Conviction, Action, Satisfaction, oznaczających: zwrócenieuwagi, wzbudzenie zainteresowania, chęć (życzenie), przekonanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /428

    praca w formacie txt

Do góry