Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Analiza sekwencyjna

    Analiza polegająca na testowaniu hipotezy statystycznej na podstawie —> próby,której liczebność jest ustalana w trakcie trwania —> eksperymentu. Do próbypobiera się kolejno (sekwencyjnie) po jednym elemencie i po każdej takiejczynności podejmuje się jedną z trzech decyzji: 1) przyjąć hipotezę zerową,2)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /613

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Badania śledzące reklamy

    Typ badań reklamy prowadzonych przez wyspecjalizowane agencje badańrynkowych. Istota b.ś.r. sprowadza się do stałej — w pewnym okresie — obser-wacji i określania wielkości różnych mierników informujących o skuteczno-ści —> kampanii reklamowej (np. wskaźniki świadomości reklamy, przychylnościwobec...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /435

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ASORTYMENT

    Zestaw produktów oferowanych przez dane przedsiębiorstwo lub jego jednostki(fabryki, sklepy, banki itp.). Zestaw ten można opisać za pomocą kryteriów:szerokości a. (-> asortyment szeroki), głębokości (długości) a. (-> asortymentgłęboki) i -> zwartości asortymentu. Kryteria te określają domenę i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 342

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    analiza strategiczna

    Rodzaj analizy ogólnej sytuacji przedsiębiorstwa (organizacji), charakterystycznydla koncepcji zarządzania strategicznego, polegającej na wszechstronnym anali-zowaniu i konfrontowaniu wyników badania przedsiębiorstwa i jego otoczeniaw celu stworzenia podstawy do projektowania i realizacji długofalowej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /375

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Atest jakościowy

    Dokument wystawiony przez producenta lub instytucję upoważnioną do ocenyjakości na podstawie przeprowadzonej analizy —> produktu. Zależnie od rodzajuproduktu a.j. jest wystawiany obowiązkowo lub na życzenie odbiorcy. A.j.alternatywny polega na stwierdzeniu, że produkt „spełnia wymagania" lub „niespełnia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /504

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Analiza swot/tows

    Metoda oceny strategicznej sytuacji przedsiębiorstwa i poszczególnych dziedzinjego działalności (—> strategicznych jednostek biznesu), polegająca na rozpo-znaniu z jednej strony mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa na tle jegogłównych konkurentów (—> analiza mocnych i słabych stron), z drugiej zaś...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /965

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Audymetr

    Urządzenie elektroniczne służące do pomiaru stopnia oglądalności programówtelewizyjnych w gospodarstwach domowych. A. umożliwia ocenę wielkościi struktury audytorium telewizyjnego, poznanie preferowanych stacji i pro-gramów, określenie czasu i pory największej oglądalności itp. Informacjeuzyskane za...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /516

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ANALIZA SYTUACJI MARKETINGOWEJ

    Pierwsza faza procesu kształtowania —> koncepcji marketingowej funkcjonowa-nia i rozwoju przedsiębiorstwa, mająca na celu rozpoznanie bieżącego i przewidy-wanego układu czynników wpływających na decyzje dotyczące celów i —» strate-gii marketingowej przedsiębiorstwa. Punktem wyjścia a.s.m. jest...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 476

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Aukcja

    Rodzaj publicznego —> przetargu, w czasie którego sprzedający może za swójtowar uzyskać najwyższą w danych warunkach —> cenę. Przedmiotem —» handluna a. są towary, których nie da się ujednolicić, wystandaryzować i dlatego niemożna ich kupować bez dokładnego obejrzenia. Transakcje na a. mogą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 086

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ANALIZA SZANS I ZAGROŻEŃ

    Ocena aktualnego stanu i kierunków zmian zewnętrznych czynników kształ-tujących potencjalne możliwości działania przedsiębiorstwa (—» otoczenie mar-ketingowe), zmierzająca do ustalenia charakteru i rozmiarów przyszłego zapo-trzebowania na określonego rodzaju dobra materialne i usługi oraz warunków...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /820

    praca w formacie txt

Do góry