Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    BAZA DANYCH

    Zbiór wzajemnie powiązanych -> danych o takiej organizacji, która pozwalawybierać d. w dowolnych przekrojach i łączyć je w różne struktury bezuprzedniego sortowania, w celu bezpośredniego udzielania informacji lubdalszego przetwarzania niezależnie od programów wykorzystujących te d...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /338

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CELE OPERACYJNE

    Cele konkretyzujące ustalenia strategiczne dotyczące długofalowych aspiracjii dążeń przedsiębiorstwa w odniesieniu do warunków i możliwości ich realizacjiw najbliższej przyszłości (do 1 roku). Co. stanowią zasadniczy element planówoperacyjnych, będących podstawowym narzędziem kierowania bieżącą...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /585

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Budżety gospodarstw domowych

    Wyniki badań Głównego Urzędu Statystycznego publikowane corocznie w for-mie zestawień tabelarycznych. Dostarczają informacji o dochodach i wydatkach,spożyciu ilościowym żywności, warunkach mieszkaniowych, wyposażeniu g.d.w dobra trwałego użytku. Od roku 1993 badaniami objęte są g.d...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /919

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BAZAR

    Miejsce handlu różnymi artykułami, wyposażone w prymitywne urządzeniasprzedażowe — stragany, budki, ławy i stoły, obejmujące place i wyodrębnioneinne części miast. Zazwyczaj —> sprzedaż na wolnym powietrzu lub w halachtargowych prowadzą rolnicy, rzemieślnicy i drobni kupcy oferujący po nis-kich —>...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /757

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CASH AND CARRY

    Rodzaj samoobsługowego punktu sprzedaży z pogranicza handlu hurto-wego i detalicznego nastawionego na zaopatrzenie drobnych detalistów, właś-cicieli lokali gastronomicznych, rzemieślników, zakładów żywienia zbioro-wego i innych odbiorców hurtowych, a także odbiorców indywidualnychprowadzących...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 258

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BENCHMARKING

    Sztuka odkrywania, jak i dlaczego niektóre przedsiębiorstwa funkcjonują spraw-niej niż inne (Ph. Kotler). Celem b. jest twórcze naśladowanie „najlepszychpraktyk" innych przedsiębiorstw (np. po II wojnie światowej Japończycystosowali b. kopiując amerykańskie produkty i sposoby działania). B. to...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 391

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    CECHA

    Właściwość jednostki badanej pozwalająca odróżnić ją wśród innych jednostekw zbiorowości statystycznej. C. dzieli się na: 1) istotne (główne, systematyczne),odgrywające podstawową rolę w badaniach i 2) nieistotne (uboczne, przypad-kowe), które w badaniach mogą być pomijane. Z punktu widzenia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /571

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Biznes plan

    Rodzaj średniookresowego (2-5 lat) planu działalności przedsiębiorstwa lubprzedsięwzięcia gospodarczego. Zawiera opis przedsiębiorstwa lub podejmowa-nego przedsięwzięcia, a zwłaszcza przedmiot działalności (na tle misji i celówstrategicznych), zewnętrznych i wewnętrznych uwarunkowań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /2 745

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    BADANIA KONSUMENTA

    Ogół czynności poznawczych, zmierzających do opisania lub wyjaśnienia stanurzeczy i rozpoznania czynników i warunków kształtujących ten stan. B.k. składająsię z następujących czynności: gromadzenia, przetwarzania i analizy informacjidotyczących indywidualnych cech konsumenta, —> zachowań...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /971

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ANKIETA

    —> Kwestionariusz.

    Metoda gromadzenia informacji oparta na komunikowaniu się badaczaz —> respondentem za pośrednictwem pisemnego przekazu. A. jest zbioremstandaryzowanych technik badawczych. Rozróżnia się a.: pocztową (wysyłkai zwrot pocztą), masową (opublikowaną w prasie, zwrot pocztą)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /595

    praca w formacie txt

Do góry