Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    DOCHODY OSOBISTE

    Dochody, które są pieniężnym wyrażeniem spożycia indywidualnego i oszczęd-ności, pomniejszone o podatki od dochodów. D.o. są konsekwencją podziałuspożycia na indywidualne i zbiorowe. Do d.o. zalicza się wynagrodzeniapieniężne, emerytury, renty, d. rolników ze sprzedaży produktów rolnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /562

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOBRA WYŻSZEGO RZĘDU

    Dobra, które zaspokajają bardziej luksusowe potrzeby, tak że w miarę wzrostudochodów jednostki udział wydatków na d.w.rz., w stosunku do ogólnej sumywydatków, wzrasta. D.w.rz. charakteryzują się wysokim stopniem przetworzeniai wysoką jakością. Decyzje o zakupie d.w.rz. zależą w dużym stopniu odczynników...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /385

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOM DYSKONTOWY

    Duży sklep z artykułami żywnościowymi i nieżywnościowymi codziennegozakupu, w którym prowadzi się sprzedaż po znacznie obniżonych cenach, główniedzięki maksymalnemu obniżeniu kosztów własnych. Specyficznymi cechamirodziny d.d. (min. —> domy towarowe, —> hipermarkety, —> supermarkety) są:duża...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /713

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOM HANDLOWY SPECJALISTYCZNY

    Sklep wielodziałowy z szerokim asortymentem (—> asortyment szeroki) ar-tykułów nieżywnościowych wchodzących w zakres dwóch lub więcej branż,z tym że jedna z tych branż obejmuje bardzo głęboki asortyment (—» asortymentgłęboki) towarów. —> Powierzchnia sprzedażowa d.h.s. wynosi 600-1999 m2.Profil...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /858

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    dobra o nazwach rodzajowych

    Nazwa —> klasy lub kategorii produktów nie oznaczonych —> marką, a nawetnazwą producenta (np. „zupy", „butelki", „bandaże"), określanych też częstomianem „dóbr marki X". D.o n.r. sprzedaje się w prostych, pozbawionychdekoracji -» opakowaniach, unikając -» promocji. Pojawienie się d.o n.r. byłoreakcją na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /651

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOM MAKLERSKI

    Przedsiębiorstwo maklerskie ustawowo upoważnione do prowadzenia publicz-nego obrotu papierami wartościowymi. Podmiotem prowadzącym d.m. (biuromaklerskie) może być osoba fizyczna, osoba prawna, a także jednostka or-ganizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Przed przystąpieniem do pracyposzczególne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /699

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dobra okresowego zakupu

    Najczęściej d. trwałe nabywane po wielu porównaniach, oględzinach i kalkulac-jach (np. konfekcja, obuwie). Potencjalni nabywcy d.o.z. zbierają informacje

    0 nich z wielu źródeł, porównując jakość, cenę, zgodność z wymogami —> modyitp. Sprzedaż d.o.z. zależy w niewielkim stopniu od czasochłonności...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /668

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DONATORZY ORGANIZACJI NIEZYSKOWYCH

    Aktywna część społeczeństwa, która swoim działaniem przyczynia się dowspierania działalności i rozwoju o.n. Są to inaczej sponsorzy, fundatorzy,sympatycy o. W zamian za przekazywane środki finansowe, środki materialne,pracę lub czas oczekują korzyści, np. rekompensaty finansowej w postaci...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /694

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOBRA NIETRWAŁE

    Konsumpcyjne d. żywnościowe i nieżywnościowe, zużywane w jednym lub kilkuaktach konsumpcji. D.n. dzielą się na d. o stałych preferencjach konsumpcyjnych,które cechuje niska elastyczność popytu (np. mleko, chleb) oraz d. o zmiennychpreferencjach konsumpcyjnych, których zakup zależy w znacznej mierze...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /371

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    DOBRA CZĘSTEGO ZAKUPU

    Dobra bardzo często kupowane bez większego zastanowienia, ponieważ ichwłaściwości użytkowe są dobrze znane (np. pieczywo, prasa, proszki do prania).Kupujący pragną je nabywać przy jak najmniejszym wysiłku, tzn. najbliżejmiejsca zamieszkania lub zatrudnienia, w jednej placówce handlowej, przy...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /665

    praca w formacie txt

Do góry