Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Filtry reklamy

    Czynniki, które mogą zniekształcać sens, intencje i zamiary —> emitenta reklamy.F.r. wynikają z nieumiejętności „przełożenia" celów i założeń strategii marketin-gowej na dane hasło reklamowe, niedostosowania reklam zagranicznych dokrajowych uwarunkowań kulturowych, wyboru niewłaściwych — z...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /559

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    EFEKT DEMONSTRACJI

    Dążenie konsumentów do wyróżniania się na tle innych poprzez zakup i użyt-kowanie wybranych produktów i usług. Grupy wzorotwórcze konsumentóww kraju lub za granicą poprzez swoje preferencje i styl życia upowszechnionyprzez środki masowego przekazu lub osobiste obserwacje oddziałują na kształ-towanie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /499

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Eksperyment

    Metoda polegająca na badaniu zjawisk wywoływanych przez badającego w kont-rolowanych przez niego warunkach. Istnieją dwa rodzaje e.: laboratoryjny i natu-ralny. E. laboratoryjny jest przeprowadzany w sztucznych warunkach, które mająwpływać modyfikująco na zachowania osoby badanej. Natomiast e. naturalny...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /491

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ELASTYCZNOŚĆ CENOWA POPYTU

    Miara wrażliwości nabywców na zmianę cen w odniesieniu do danej ilościnabywanego produktu, wyrażona stosunkiem względnej zmiany ilości nabywane-go dobra do względnej zmiany jego ceny. Dla większości dóbr zależność ta jestodwrotnie proporcjonalna, o czym informują ujemne wartości liczbowe wskaź-ników...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 475

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dywersyfikacja

    Rozszerzanie i zróżnicowanie działalności przedsiębiorstwa/organizacji nie-zyskowej w wyniku podjęcia się produkcji/sprzedaży nowego produktu nanowych rynkach. D. może też oznaczać nową konfigurację rynków zasi-leń przedsiębiorstwa, a nawet wyznaczanie nowych celów działania (rewizjęmisji firmy)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /1 561

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Etykieta

    Nalepka, metka, przywieszka, szyldzik, —> banderola, która stanowi częśćwyposażenia —> produktu i zawiera informacje o produkcie i/lub sprzedawcy.Informacje te mogą być nanoszone na produkt metodami: drukowania, przy-szywania, naklejania, odciskania itp. Zależnie od zakresu umieszczonych infor-macji...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /746

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dywersyfikacja pionowa

    Rodzaj —> dywersyfikacji polegającej na pionowym różnicowaniu produktu,a więc wprowadzaniu nowych odmian tego samego produktu w odpowiedzi naróżnicujące się preferencje jakościowe nabywców (założenie o występowaniusubsegmentów na danym rynku docelowym). D.p. może też polegać na integracji(kooperacji)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /665

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Faktor

    —> Pośrednik hurtowy sprzedający towar danego producenta na warunkach kon-sygnacji. F. zajmuje się organizacją sprzedaży produktów producentów lokalnychna rynkach centralnych, w tym zwłaszcza na aukcjach sprzedaży. F. mogąnegocjować ceny powyżej ustalonego przez producenta minimum. Często teżudzielają...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /478

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dywersyfikacja pozioma

    Rodzaj —> dywersyfikacji polegającej na wprowadzaniu nowych (zmodernizo-wanych) produktów, przy wykorzystaniu istniejącej (pokrewnej) technologii,sprzedawanych za pomocą już istniejącego systemu dystrybucji dotychczasowegoproduktu. Ten typ d. wewnętrznej jest stosowany przez producentów produktów

    znanych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /821

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Dyskryminacja cen

    Postępowanie producentów będące wyrazem zorientowania polityki c. na ma-ksymalizację zysku, polegające na celowym doborze klientów, którym oferuje sięprodukt po c. niższej od oferowanej innym. D.c. wymaga wyszukiwania segmen-tów rynku charakteryzujących się odmienną elastycznością popytu i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /jagodka Dodano /28.03.2013 Znaków /2 207

    praca w formacie txt

Do góry