Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    Macierz bcg

    Podstawowa metoda —> analizy portfelowej, opracowana przez specjalistówz firmy doradczej Boston Consulting Group. Ukazuje ona strukturę „portfela"analizowanych jednostek gospodarczych lub produktów ze względu na przewidy-waną —> dynamikę rynku (oś y) oraz —> względny udziału w rynku (oś x).Wydzielając...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /2 236

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    lojalność klienta

    Określony stan stosunku klienta do firmy go zaopatrującej (producenta, hur-townika, sklepu itp.) oparty na trwałości, długoterminowości oraz akceptacjioferowanych warunków zakupu dóbr lub usług. L.k., czyli jego „przywiązanie"do dostawcy (sprzedającego), jest wyrazem wzajemnego zrozumienia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /766

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Macierz fcb

    Model przedstawiający działanie reklamy w zależności od stopnia zaangażowanianabywcy w transakcję zakupu oraz charakteru argumentów użytych w reklamie(argumenty racjonalne i emocjonalne). Połączenie w m. dwóch wymiarów:myślenia (odczuwania) oraz zaangażowania konsumenta w zakup, umożliwiawyróżnienie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /481

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    LOJALNOŚĆ WOBEC MARKI

    Skłonność konsumentów do stałego nabywania produktów danej —> marki, dziękiczemu firma może uzyskiwać istotne korzyści. Postawa taka może wynikać z:przekonania o zasadności zakupu produktów danej m. (np. ich niezawodności,nowoczesności), przyzwyczajenia (np. do określonych kosmetyków, papierosów)lub...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /665

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    macierz general electric

    Jedna z bardziej złożonych metod —> analizy portfelowej opracowana przez firmękonsultingową McKinsey and Co. Zakłada systemowe ujęcie zmiennych: atrak-cyjności rynkowej (branży) oraz pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa(—> strategicznej jednostki biznesu). Atrakcyjność branży (oś rzędnych)...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /1 332

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    LOT

    Partia towarów przedstawiona do sprzedaży aukcyjnej. Jest to określona transzalicytowanych towarów będąca przedmiotem oceny w naturze przez zainteresowa-nych uczestników —> aukcji. Każdy 1. ma specjalną „metryczkę" z informacjamio towarze (pochodzeniu, gatunku, odmianie, cechach jednostkowych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /587

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Magazyn

    Miejsce przechowywania —> produktów.

    Jednostka organizacyjno-funkcjonalna wyposażona w środki techniczneumożliwiające przechowywanie produktów zgodnie z wymogami techno-logii przechowalnictwa i obowiązującymi przepisami. Do podstawowychfunkcji m. należą: przechowywanie zapasów, konsolidacja...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /1 437

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ŁAŃCUCH DOBROWOLNY

    Forma zrzeszeń niezależnych detalistów w gospodarkach krajów wysoko roz-winiętych, inicjowana przez przedsiębiorstwa hurtowe, zwykle o charakterzebranżowym. —> Hurtownik koordynuje nie tylko zaopatrzenie stworzonej dob-rowolnie organizacji łańcuchowej, lecz także wspólną politykę cenową i promo-cyjną...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /638

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Makler

    Zaprzysiężony ekspert —> handlu giełdowego, który jako przedstawiciel —» domumaklerskiego przeprowadza w imieniu klienta transakcje kupna-sprzedaży de-wiz, papierów wartościowych. W większości przypadków m. działają tylko jakopośrednicy, choć czasem mogą również dokonywać transakcji na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /774

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Macierz adl

    Metoda —> analizy portfelowej polegająca na badaniu struktury programuasortymentowego (—» portfela produktów) przedsiębiorstwa ze względu na dwiezmienne: fazę —> cyklu życia produktu i pozycję konkurencyjną firmy na rynkachposzczególnych produktów. 

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /tarta Dodano /28.03.2013 Znaków /320

    praca w formacie txt

Do góry