Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    ORGANIZACJA MARKETINGU

    Układ i wzajemne zależności między stanowiskami pracy, komórkami or-ganizacyjnymi zarządu przedsiębiorstwa (organizacji niezyskowej) oraz jedno-stkami operacyjnymi, zajmującymi się wykonywaniem —> funkcji zarządzaniamarketingowego, a w ich obrębie działania i —> operacje marketingowe powstałew wyniku...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /2 373

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    ORIENTACJA MARKETINGOWA

    Działania (nastawienie, filozofia) podporządkowujące wszelkie czynności w sfe-rze produkcji i obrotu towarowego preferencjom klienta-nabywcy oraz rozwijającejego potrzeby. Przy takim podejściu działalność produkcyjna przedsiębiorstwa stajesię pochodną impulsów rynkowych. O ile dotychczas kierownictwo...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /615

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja marketingu zorientowana funkcjonalnie

    Organizacja działalności marketingowej polegająca na grupowaniu jednorod-nych —> funkcji i/lub czynności marketingu w osobnych komórkach organizacyj-nych: departamentach, działach lub wyodrębnionych stanowiskach pracy (np.badań marketingowych, planowania produktu, promocji). Model ten jest na ogółstosowany...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /1 000

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    osobowość przedsiębiorstwa

    Zbiór cech opisujących sposób postrzegania p. przez osoby z jego otoczeniazewnętrznego i wewnętrznego (klientów, akcjonariuszy, kooperantów, pracow-ników, lokalną społeczność itp.), kształtujących opinię o p., a przez to ułatwiającychlub utrudniających prowadzenie interesów. O.p. można rozpatrywać...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /703

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja marketingu zorientowana geograficznie

    Organizacja działalności marketingowej, w której poza komórkami funkcjonal-nymi powołuje się operatywnych menedżerów regionów (rynków przestrzen-nych). Menedżerowie ci odpowiadają za sprzedaż produktów na tych rynkach(krajowych i międzynarodowych). Mogą, w zależności od potrzeb, rozwijaćwłasne...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /1 141

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    osobowość sprzedawcy

    Zespół cech charakteryzujących sprzedawcę, stanowiących ważny komponent„sztuki" sprzedaży, które są wizytówką przedsiębiorstwa i często jednym z głów-nych kryteriów oceny przez potencjalnego nabywcę postrzeganych alternatyw(wariantów) wyboru i przesłanek decyzji zakupu. O.s. powinna wyrażać...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /835

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja marketingu zorientowana na produkt

    Organizacja działalności marketingowej, w której poza komórkami funkcjonał-

    nymi są powoływani menedżerowie p. Menedżer p. formułuje strategię konkuren-cyjną p., opracowuje roczny plan marketingu, współpracuje z komórkamifunkcjonalnymi pionu marketingowego. W przypadku większego znaczeniajednego z p...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /1 542

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Oszczędności

    Wszystkie środki pieniężne posiadane przez konsumentów i przechowywanew bankach, innych instytucjach powołanych do tej funkcji lub we własnym zakresie.O. cechuje płynność. Można je podzielić na o.: dobrowolne — tworzone z niezrealizowanego —> funduszu nabywczego lub przymusowe — powstałe w wynikupewnych...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /489

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Organizacja marketingu zorientowana na rynek

    Organizacja działalności marketingowej, w której poza sztabowymi (funkcjonal-nymi) komórkami marketingowymi podległymi wicedyrektorowi (wiceprezeso-wi) ds. marketingu występują menedżerowie r., odpowiedzialni za całość działańmarketingowych wobec danych rynków docelowych (segmentów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /1 377

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    operacje marketingowe

    Zbiór wszystkich przedsięwzięć, działań i czynności, związanych z osiąganiemcelów marketingowych przedsiębiorstwa, zarówno strategicznych, taktycznych,jaki rutynowych. Om. oraz wykorzystywane w nich zasoby (ludzkie, kapitałowe,techniczne i informacyjne), proces uzyskiwania efektów marketingowych i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /790

    praca w formacie txt

Do góry