Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    pole rynkowe przedsiębiorstwa

    Obszar rzeczywistej i/lub potencjalnej rynkowej aktywności przedsiębiorstwa.P.r.p. jest określane w trzech wymiarach, które wynikają z klasyfikacji potrzebi odpowiadających im produktów, klasyfikacji nabywców oraz przestrzennegowyodrębnienia rynków. Zdefiniowanie p.r.p. stanowi punkt wyjścia —>...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /384

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polityka cen

    Zbiór działań przedsiębiorstwa podejmowanych w celu skoordynowania sposo-bów —> kalkulowania cen produktów z decyzjami dotyczącymi wyboru —> rynkudocelowego, tworzenia i/lub utrwalania —> image firmy i wykorzystania pozo-stałych —» instrumentów marketingu. P.c. pełni rolę pomocniczą wobec —» strate-gii...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /1 171

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    polityka cen „offprice"

    Odmiana polityki niskich cen stosowanej w masowym obrocie produktamimarkowymi oraz o ponadprzeciętnej jakości, wykorzystywana w handlu detalicz-nym. Politykę tę stosują duże firmy handlowe, które mogą ustalać niskie c. natowary o relatywnie wysokiej jakości poprzez obniżanie marż poniżej ichprzeciętnej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /881

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    polityka cen „trading UP"

    Polityka wysokich cen stosowana przez firmy handlowe jako podstawowyelement —> strategii marketingowej zorientowanej na oferowanie produktówi usług handlowych o wysokiej jakości. Celem tej p. jest przede wszystkimpozyskiwanie klientów z tzw. „górnego rynku", tj. preferujących —>jakośćproduktu i chętnie...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /469

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Planowanie dostawy

    Zespół czynności zmierzających do ustalenia wielkości i struktury przyszłej d.wraz z określeniem jej źródeł, terminów i warunków. Wielkość planowanej d.,w rozbiciu rodzajowym i asortymentowym, jest sumą planowanej wielkościsprzedaży (produkcji) oraz wielkości planowanych zapasów na koniec...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /713

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Polityka handlowa

    Całokształt działalności regulacyjnej państwa zmierzającej do tworzenia warun-ków konfrontacji własnej gospodarki z rynkiem światowym. Celem p.h. jestpoprawa pozycji kraju w międzynarodowym podziale pracy, wywieranie stymulu-jącej presji na producentów lub ich ochrona przed zbyt silną...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /859

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    planowanie marketingowe

    —> Funkcja zarządzania marketingowego polegająca na ustalaniu, w nawiązaniudo ogólnych celów i strategii przedsiębiorstwa, pożądanych celów rynkowychoraz sposobów i środków ich realizacji. Podstawę p.m. stanowią wyniki—> analizy sytuacji marketingowej oraz —» marketingowe zasady postępowaniaodnoszące...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /431

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    pomysł na produkt

    Pomysł całkowicie —» nowego produktu lub przystosowanie produktu jużistniejącego do zmieniających się warunków rynkowych, którego to pomysłujeszcze nie przekształcono w określoną —> koncepcję produktu. Ewentualny—» produkt, jaki przedsiębiorstwo może zaoferować na...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /346

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    podmioty rynku

    Ogół sprzedawców i nabywców działających na rynku. P.r. po stronie podaży sąproducenci, pośrednicy, a także osoby sprzedające własne mienie. P.r. po stroniepopytu mogą być również producenci i pośrednicy, głównie jednak są tokonsumenci. 

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /300

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Portfel produktów

    —» Asortyment przedsiębiorstwa.

    Zestaw produktów, które są obiektem zainteresowania przedsiębiorstwa,zostały podzielone na grupy oraz stanowią przedmot odmiennych -» strategiimarketingowych i różnych alokacji zasobów. Racjonalny p.p. opiera się naprzestrzeganiu właściwych proporcji między...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /zuzanka Dodano /29.03.2013 Znaków /631

    praca w formacie txt

Do góry