Studia /78 798 prac/

  • Ocena brak

    strategia preferencji

    Strategia oddziaływania na nabywców głównie poprzez wysoką jakość i do-stosowanie oferty do p. nabywców. Jest adresowana do tzw. —> nabywcówmarkowych, a więc osób przywiązujących dużą wagę do opinii, jaką cieszy sięmarka produktu lub firma. Tego rodzaju s. wymaga długotrwałego i kosztownegobudowania...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /826

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia me too

    Strategia formowania programu asortymentowego polegająca na wprowadzaniupseudonowości naśladujących obce produkty, które już zostały zaakceptowaneprzez rynek, lub na przejmowaniu z innych branż szczególnych cech produktów,dzięki którym zdobyły one uznanie rynkowe (np. papierosy „lights"...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /364

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA COMMODITY

    Strategia marketingowa zmierzająca do uzyskania dużego —> udziału w rynkupoprzez —> konkurencję cenową i oferowanie szerokim kręgom nabywcówmasowo wytwarzanych, standardowych produktów, dostosowanych do potrzebprzeciętnego nabywcy.

     

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /278

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia produktu

    Formułowanie długofalowych celów i koncepcji działań dotyczących —> produktuna podstawie przewidywania zmian oczekiwanych w otoczeniu organizacji. S.p.obejmuje zasady: kształtowania struktury p., —> asortymentu produktu, kształ-towania i wprowadzania na rynek —> nowych produktów, —> cyklu życia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /485

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    strategia naśladowcy

    Jeden z typowych wariantów strategii konkurencji dotyczący przedsiębiorstwzajmujących dalszą pozycję na danym rynku i nie dysponujących zasobamipozwalającymi na podjęcie skutecznej walki z bezpośrednim konkurentem. N.,imitując postępowanie lidera w pełnym lub tylko ograniczonym zakresieobsługiwanego...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /792

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA DYSTRYBUCJI

    Formułowanie długofalowych celów i koncepcji działań dotyczących dystrybucjina podstawie przewidywania zmian oczekiwanych w otoczeniu przedsiębiorstwa.S.d. określa zasady współdziałania firmy z partnerami uczestniczącymi w roz-mieszczaniu jej produktów na rynku i oferowaniu ich do sprzedaży. Wyróżnia...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /481

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    STRATEGIA CENA/ILOŚĆ

    Strategia oddziaływania na rynek oparta na zasadzie: „duży obrót — mały zyskjednostkowy". Jest adresowana do —> nabywców cenowych. Podstawowymwarunkiem skutecznej realizacji s.c./i. jest maksymalna redukcja jednostkowychkosztów wytwarzania i marketingu. Oznacza to daleko posuniętą standaryzacjęproduktów...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 040

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Stosowanie cen jednostkowych

    Ustalanie c. produktu zgodnie z obowiązkiem nakładanym przez ustawodawstwocenowe na sprzedawcę, aby informował nabywcę o —> cenie jednostkowejproduktu, jeśli produkt jest oferowany w opakowaniach zawierających różneilości jednostek produktu. Umożliwia to nabywcy porównywanie c. za daną ilośćproduktu...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /435

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Strategia

    Ogólna charakterystyka stosowanego lub planowanego sposobu osiągania okreś-lonego celu w złożonej sytuacji decyzyjnej. Miarą złożoności sytuacji są licz-ba i stopień współzależności zmiennych decyzyjnych. Formułowanie s. polegana wyodrębnieniu zmiennych o podstawowym znaczeniu, ich analizie i...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /848

    praca w formacie txt
  • Ocena brak

    Standaryzacja strategii w marketingu międzynarodowym

    Oferowanie konsumentom tego samego produktu po identycznych cenach przezjednakowe kanały dystrybucji i wspieranego przez identyczne kampanie promo-cyjne we wszystkich krajach, w których działa dane przedsiębiorstwo (ujęciedosłowne). W praktyce pojawia się dylemat, które elementy —» strategiimarketingowej...

    Ocena / Przedmiot / Marketing

    Autor /pingwin Dodano /03.04.2013 Znaków /1 209

    praca w formacie txt

Do góry